کد خبر : 1529603 | 21 خرداد 1397 ساعت 16:29 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

«سعیده علّی» در میان برترین های جام جهانی بسکتبال 3 نفره

همه جهان از بازی خوب ما سورپرایز شدند

ملی پوش بسکتبال 3 نفره بانوان بعد از حضور در جمع برترین های جام جهانی گفت: واقعا هیجان زده هستم و خوشحالم که چنین افتخاری نصیبم شد.

همه جهان از بازی خوب ما سورپرایز شدند

به گزارش "ورزش سه"، بانوان بسکتبالیست ایرانی که امروز به کار خود در جام جهانی پایان دادند صبح امروز با وجود نمایشی بسیار خوب مقابل قهرمان جهان یعنی روسیه شکست خوردند و سپس مقابل تیم دوم رنکینگ جهان یعنی آندورا به پیروزی بسیار بزرگ و تاریخی رسیدند.


سعیده علّی بازیکن با تجربه تیم ملی بسکتبال بانوان سه نفره ایران بر اساس آخرین رده بندی در رتبه نهم امتیازآورترین بازیکنان جام جهانی فیلیپین قرار گرفت.


این بازیکن در چهار مسابقه ای که برای ایران در جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان در فیلیپین به میدان رفت 23 امتیاز به دست آورد و هم اکنون با یک بازیکن روسی به نام آناستازیا لوگونوا در رده نهم قرار دارد.
ملی پوش بسکتبال 3 نفره ایران بعد از پایان بازی های دور گروهی جام جهانی فیلیپین گفت: بازی های امروز ما خیلی عالی بود. اتحاد داشتیم و این اتحاد باعث شد بهترین عملکرد را ثبت کنیم. مقابل روسیه که قهرمان دو دوره جام جهانی است بسیار خوب بودیم و بازی خوب ما مورد توجه تماشاگران، مربیان و کارشناسان قرار گرفت. تشویق های آنها انگیزه بسیار خوبی به ما داد.هر چه از بازی خوب امروزمان بگویم کم گفته ام. تمام مسئولیت هایی که به ما داده بودند را به نحو احسن انجام دادیم. فقط تجربه کم داشتیم.


وی ادامه داد: قبل از جام جهانی با آمریکا، ایتالیا و هلند در تورنمنت فرانسه بازی کرده بود. ما با نمایش قدرتمندانه خود طوری بازی کردیم که نگذاشتیم بازی 10 دقیقه کامل را طی کند. همه سالن و اصلا همه جهان از بازی خوب ما سورپرایز شدند.در کنفرانس خبری وقتی گفتیم فقط دو سال است سه نفره بازی می کنیم خبرنگاران حیرت زده ما را نگاه می کردند. باورشان نمی شد که تیمی با چنین سابقه کم و ناچیز این چنین عالی بازی کند.


سعیده علّی درباره قرار گرفتنش در میان امتیازآورترین بازیکنان جام جهانی هم گفت: واقعا هیجان زده هستم و خوشحالم که چنین افتخاری نصیبم شد. نتایج همه زحماتم را گرفتم. همیشه به فکر کردن در جام جهانی و تورنمنت های بزرگ فکر می کردم و اکنون به این آرزو رسیده ام.

 

 

دیدگاه‌ها