کد خبر : 1531234 | 27 خرداد 1397 ساعت 12:13 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین امیدها هم برای والیبال از بین رفت

پایان رویای فینال قبل از ورود به تهران

تیم ملی والیبال ایران تقریبا دیگر شانسی برای رسیدن به مرحله نهایی این رقابت ها ندارد.

پایان رویای فینال قبل از ورود به تهران

به گزارش  "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران شب گذشته یازدهمین مسابقه خود را در لیگ ملت های ۲۰۱۸ برگزار کرد که با هفتمین باخت شاگردان کولاکوویچ همراه بود.


با اینکه برتری ۳ بر صفر مقابل لهستان علاقه مندان به والیبال را امیدوار کرده بود، بار دیگر ترمز تیم کولاکوویچ کشیده شد تا آنها در رده یازدهم باقی بمانند.


حالا فقط یک بازی برابر آمریکا در خاک این کشور و ۳ بازی با تیم های بلغارستان، کره جنوبی و آلمان در تهران برای ایران باقی مانده است.


حتی اگر تصور کنیم که شاگردان کولاکوویچ در ۴ بازی بعدی خود در لیگ ملت ها هم به برتری برسند که البته کمی بعید است، بازهم شانس زیادی برای رسیدن به مرحله نهایی نخواهند داشت.


۵ تیم برتر جدول لیگ ملت ها به همراه  فرانسه به دور نهایی راه پیدا می کنند تا به میزبانی این کشور اروپایی از بین این ۶ تیم قهرمان لیگ ملت های ۲۰۱۸ مشخص شود.


با توجه به اینکه فرانسه فعلا در صدر جدول قرار گرفته، تیم ششم هم می تواند برای صعود به فینال امیدوار باشد. ایتالیا با ۷ برد بالاتر از صربستان که با همین تعداد برد در رده هفتم قرار گرفته، حضور دارد.


ایران اگر در هر ۴ بازی خود به برتری برسد، مقابل نامش ۸ برد ثبت می شود که به نظر می رسد بازهم برای رسیدن به فینال کافی نیست.


به نظر می رسد برد مقابل صربستان می تواند امیدهای شاگردان کولاکوویچ را زنده نگه دارد؛ اما بلندقامتان ایرانی به یکی از رقبای مستقیم خود باختند تا دیگر شانسی برای فینالیست شدن نداشته باشند و از این پس فقط برای آبروی والیبال ایران بجنگند.

دیدگاه‌ها