کد خبر : 1531402 | 27 خرداد 1397 ساعت 20:19 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

جوانهایمان جای جدا شده‌ها را پر می‌کنند

سرآسیایی: گل‌محمدی بهترین گزینه ممکن بود

قائم‌مقام باشگاه پدیده گفت: با گزینه‌های مختلفی برای هدایت سرمربی‌گری صحبت کردیم که گل‌محمدی بهترین گزینه بود.

سرآسیایی: گل‌محمدی بهترین گزینه ممکن بود

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی که از ابتدای تاسیس باشگاه پدیده مسئولیت‌های مدیریتی مهمی در این باشگاه داشته است، در نخستین جلسه تمرینی پدیده در لیگ هجدهم، در خصوص نحوه انتخاب یحیی گل‌محمدی اظهار کرد: بعد از مباحثی که در مورد انتخاب سرمربی جدید برای پدیده به وجود آمد، با تصمیم هیات‌مدیره با چند مربی خوب داخلی و خارجی وارد مذاکره شدیم تا کار را برای لیگ هجدهم استارت بزند.


قائم‌مقام پدیده افزود: در پایان توانستیم به جمع‌بندی نهایی با گل‌محمدی دست یابیم و به عقد قرارداد رسیدیم. با شرایط خیلی خوبی این اتفاق رخ داد و یارگیری نیز آغاز شد.


سرآسیایی تاکید کرد: قرار بر این شد که استخوان‌بندی فصل قبل را حفظ کنیم، قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان فصول گذشته را تمدید کردیم، همچنین ناصری و ریگی را جذب کردیم. ناصری از گلرهای مشهدی خوب و آینده‌دار فوتبال ایران است و ریگی هم فصل خیلی خوبی را در بادران پشت سر گذاشت.


قائم‌مقام باشگاه پدیده گفت: چندبازیکن دیگر در هفته اتی به پدیده اضافه می‌شوند، در کنار بدنسازی تیم، با بررسی و سنجش مسائل مالی تیم در شرایط کنونی اقتصاد کشور، به دنبال برگزاری اردوی داخلی و برگزاری چند دیدار دوستانه خوب خواهیم‌بود.


سرآسیایی در رابطه با جدایی بازیکنانی مثل عباسیان گفت: معین یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است، بازیکنی فنی و باشخصیت که در ۴ سال اخیر برای پدیده زحمت فراوانی کشید. فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که وی داشت، نیاز بود که راه ما فعلا جدا شود. برای معین عباسیان ارزوی موفقیت می‌کنم، البته قطعا جوانان پدیده جایگزینان خوبی خواهند بود و خلا وی را احساس نخواهیم‌ کرد. بحث مربوط به قاضی نیز شرایط خاص خود را دارد و باید بررسی لازمه در این خصوص صورت گیرد.

دیدگاه‌ها