کد خبر : 2020247 | 20 اردیبهشت 1403 ساعت 23:42 | 15.3K بازدید | 16 دیدگاه

حسین‌زاده طلسم‌ را روی عدد 10 می‌شکند! (عکس)

حسین‌زاده در بازی با گل‌گهر به دنبال طلسم‌شکنی خواهد شد.

حسین‌زاده طلسم‌ را روی عدد 10 می‌شکند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده ستاره جوان تیم تراکتور در هفته‌های اخیر نتوانسته در گلزنی یا ارسال پاس گل آمار خوبی داشته باشد و 9 بازی متوالی بدون تاثیرگذاری مستقیم را پشت سر گذاشته است.

ستاره جوانی که در ابتدای فصل از لیگ بلژیک جذب تراکتور شد و یکی از ستاره‌های نقل و انتقالات بود در طول فصل نوسان‌های زیادی را پشت سر گذاشت و نتوانست فصلی مشابه با زمان حضور در استقلال را پشت سر بگذارد، او در اولین فصل حضور در استقلال همراه با این تیم قهرمان شد و در تیم فرهاد مجیدی ستاره بود و یکی از ارکان اصلی قهرمان آبی‌ها بود.

حسین‌زاده در بازی با فولاد خوزستان در ترکیب اصلی تراکتور قرار داشت و 77 دقیقه برای این تیم بازی کرد و در انتهای مسابقه جای خود را به سیامک نعمتی داد و در نهمین بازی متوالی هم نتوانست برای این تیم گلزنی کند.

حسین‌زاده در بازی با گل‌گهر این فرصت را خواهد داشت تا در دهمین بازی بتواند طلسم ناکامی خود را باطل کند و در یک مسابقه لیگ برتر موفق به گلزنی یا ارسال پاس گل شود، آخرین گل حسین‌زاده به هفته 18 لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان و آخرین پاس گل او به هفته پانزدهم مقابل صنعت نفت آبادان برمی‌گردد.

2020103

او در این فصل 2 گل و 2 پاس گل ارسال کرده و تفاوت زیادی با زمان حضور در استقلال دارد، حسین‌زاده در زمان حضور در استقلال 8 گل برای این تیم به ثمر رساند.

شماره 9 تراکتوری‌ها در تمرین امروز این تیم با انگیزه حضور پیدا کرد و آماده دیدار با گل‌گهر سیرجان شد.

دیدگاه‌ها