کد خبر : 1531550 | 28 خرداد 1397 ساعت 11:57 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

نشریات برزیل: نیمار فاجعه بود

نمایش ضعیف نیمار در دیدار شب گذشته برزیل مقابل سوئیس، انتقادات بسیاری را از این بازیکن در مطبوعات برزیل در پی داشته است.

نشریات برزیل: نیمار فاجعه بود

به گزارش "ورزش سه"، نشریات برزیلی انتقادات تندی از نیمار مطرح کردند و او را به تک‌روی بیش از حد مقابل سوئیس که باعث تعدد خطاها بر روی او شد، متهم کردند. آرنالدو ریبیرو از ESPN برزیل، نیمار را فاجعه توصیف کرد. او ادامه داد:" بازی قابل قبولی از نیمار ندیدیم و او مستحق تعویض بود، برزیل تیم خوبی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است که بتواند از مشکلات بگریزد ولی نیمار می‌خواست یک تنه تیمش را پیروز کند." در حقیقت نیمار  به هم تیمی هایش کوچک ترین کمکی نرساند و بسیاری معتقدند اگر داگلاس کاستا به جای او به میدان می‌آمد، می‌توانست نقش پررنگ تری ایفا کند. در زیر برخی از نظرات کارشناسان برزیلی راجع به نیمار را می‌خوانیم

 

1311114

 

 

زی الیاس، بازیکن سابق فوتبال:

نیمار خیلی خودخواهانه بازی کرد و خطاهای زیادی روی او انجام شد ولی فکر نمی‌کنم برنامه سوئیس این بود که نیمار را بزند. مشکل این بود که نیمار فراموش کرد که در یک تیم بازی می‌کند و دائم توپ را در اختیار داشت.

 

1311207

 

 

اوسوالدو پاسکوال، فاکس اسپورت برزیل:

نحوه بازی نیمار مقابل سوئیس خیلی مبتذل و عوام پسند بود. به نظرم غیرقابل توجیه است که چرا تیته به داگلاس کاستا بازی نداد.

 

تیاگو نوگیرا، نشریه او تمپو برزیل:

نیمار در مقابل انتظاراتی که می‌رفت، خیلی ضعیف کار کرد و این اصلی ترین دلیل نتیجه نگرفتن برزیل مقابل سوئیس بود.

دیدگاه‌ها