کد خبر : 1532183 | 30 خرداد 1397 ساعت 13:24 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از شکست برابر حذف و پایان جام جهانی

تکذیب درگیری محمد صلاح در اردوی مصر

بعد از شکست مصر برابر روسیه و حذف این تیم از رقابت های جام جهانی با حواشی مختلفی از جمله شایعه درگیری ستاره بزرگ این تیم همراه بود.

تکذیب درگیری محمد صلاح در اردوی مصر

به گزارش" ورزش سه" تیم مصر با وجود محمدصلاح اولین تیمی بود که از حضور در مرحله بعدی رقابت های جام جهانی حذف شد. مصر بعد از شکست برابر اروگوئه در بازی اول شب گذشته با سه گل مغلوب روسیه شد و حتی تک گل ستاره بزرگش از روی نقطه پنالتی نیز نتوانست باعث نجات این تیم از حذف شود. با این اوصاف در پایان این بازی و حذف مصر شایعه شد که بین محمد صلاح و مدیر تیم ملی مصر درگیری به وجود آمده است. البته فدراسیون فوتبال مصر با انتشار بیانیه ای این اتفاق را تکذیب کرد و مدیر تیم ملی فوتبال مصر نیز که گفته می شود او با محمد صلاح درگیر شده چنین موضوعی را کاملا رد کرد.


مدیر تیم ملی مصر در گفت و گو با روزنامه های مصری گفت:« اختلافی بین من و محمدصلاح وجود ندارد اما همیشه بعد از شکست شایعات به وجود می آیند. اما بعد از باخت به روسیه هنوز هیچ صحبتی انجام نشده و همه هنوز در شوک این شکست غیرمنتظره و از دست رفتن شانس صعود هستند. ما در این دوره به اندازه کافی تلاش کردیم که وضعیت تیم را کنترل کنیم اما در نهایت از نظر نتیجه موفق نبودیم.»


این در حالی است که محمدصلاح ستاره بزرگ تیم ملی مصر هنوز هیچ صحبتی بعد از شکست برابر روسیه و حذف از مرحله بعدی انجام نداده است. از طرفی اما رسانه های مصری علت درگیری میان صلاح و مدیرتیم ملی مصر را مساله اسکان تیم در هتلی در سن پترزبورگ می دانند که مشکلات این دو از آن به وجود آمده و باعث درگیری شده است.

دیدگاه‌ها