کد خبر : 1532276 | 30 خرداد 1397 ساعت 19:22 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی استرالیا: دانمارک تیم‌‍‌تر از فرانسه است

سرمربی سرشناس تیم ملی استرالیا می‌گوید دانمارک از فرانسه تیم‌تر است اما آن‌ها به دنبال کسب برد مقابل این تیم اروپایی هستند.

سرمربی استرالیا: دانمارک تیم‌‍‌تر از فرانسه است

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم ملی استرالیا در دومین بازی جهانی خود عصر فردا به دیدار تیم ملی دانمارک می‌رود و به دنبال این است با برد مقابل این تیم امیدهای خود برای ادامه حضور در روسیه را زنده نگه دارد. آن‌ها در بازی اول خود با نتیجه 2-1 مقابل فرانسه شکست خوردند اما بازی شجاعانه و خوبی از خود ارائه دادند.


حال فن مارویک در کنفرانس خبری قبل از بازی با دانمارک گفت: به نظرم دانمارک تیم‌تر از فرانسه است. این تیم در جدول رده بندی فیفا در رتبه 12 قرار دارد و به اندازه کافی قوی هستند. آن‌ها یک تیم فیزیکی محسوب می‌شوند که بازیکنان قد بلندی را در ترکیب خود قرار داده‌اند. فرانسه از بازیکنان با کیفیتی و با استعدادی برخوردار است اما من معتقدم دانمارک به معنی واقعی یک تیم است.


تیم ملی دانمارک در پنج بازی قبلی خود کلین شیت کرده و به عبارت بهتر 534 دقیقه است که گلی دریافت نکرده‌اند. حال طرفداران تیم ملی استرالیا معتقدند فن مارویک برای شکستن این رکورد باید از تیم کیهیل، بازیکن 38 ساله خود استفاده کند. از طرفی دیگر این مربی با تجربه می‌تواند از جوان‌ترین بازیکن جام یعنی دنیل ارزانی استفاده کند. فن مارویک در همین خصوص تصریح کرد: من در رابطه با تغییرات استرالیا هیچ صحبتی نخواهم کرد. فقط این را می‌توانم بگویم که تحلیل بسیار خوبی از این بازی و حریفمان در اختیار ماست. دانمارک بسیار تیم سختکوش و دشواری است اما ما هر روز مسابقات آن‌ها را تماشا کردیم و نکات خوبی از این تیم به دست آوردیم. ما باید در بازی مقابل دانمارک نظم و انضباط تیمی خود را حفظ کنیم و در ادامه بتوانیم از نقاط ضعف تیم حریف به نحو احسن استفاده کرده و به آن‌ها ضربه بزنیم.

دیدگاه‌ها