کد خبر : 1532856 | 01 تیر 1397 ساعت 20:42 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب کلوزه در خصوص تیم ملی آلمان

ستاره فوتبال آلمان معتقد است مانشافت در مواقعی که تحت فشار قرار می‌گیرد نمایش بهتری از خود نشان می‌دهد.

ادعای جالب کلوزه در خصوص تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دومین دیدار خود در جام جهانی به مصاف سوئد می‌رود و امیدوار است با کسب برتری مقابل این تیم بازگشتی دوباره به مسابقات داشته باشد. آن‌ها در اولین بازی خود بسیار ضعیف ظاهر شدند و مقابل مکزیک شکست خوردند و اگر در دیدار برابر سوئد نتیجه لازم را کسب نکنند در خطر حذف از جام جهانی قرار می‌گیرند. در صورت برد سوئد برابر آلمان‌ها و پیروزی مکزیک برابر کره جنوبی، مانشافت از دور مسابقات حذف می‌شود و باید به خانه بازگردد.


حال میروسلاو کلوزه، یکی از اسطوره‌های فوتبال آلمان در خصوص دیدار آلمان برابر سوئد گفت: تیم‌ یوآخیم لو تحت فشار نمایش بهتری از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل نگرانی ندارم و نسبت به بازی با سوئد بسیار مثبت هستم.


وی هم‌چنین از نمایش آلمان مقابل مکزیک انتقاد نکرد و تصریح کرد: در آن بازی چمن بلند بود و شاهد داوری بسیار بد بودیم. در ضمن آفتاب تندی هم علیه ما وجود داشت. در کل دوست ندارم در رابطه با آن دیدار صحبتی کنم. من همیشه دنبال این هستم دیگران را مورد تشویق خود قرار دهم اما بازیکنانی داریم که حالا باید توانایی‌های خود را ارائه دهند و ما می‌توانیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

دیدگاه‌ها