کد خبر : 1533335 | 03 تیر 1397 ساعت 17:55 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

فاصله 3 گله سه شیرها تا بهترین جام جهانی

تیم ملی انگلستان جام جهانی را به شکلی رویایی آغاز کرده و در 2 بازی 8 گل به ثمر رسانده است.

فاصله 3 گله سه شیرها تا بهترین جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در تیم ساوت گیت اگرچه جرارد، رونی، لمپارد، بکام و دیگر اساطیر فوتبال انگلستان حضور ندارند اما بازیکنانی جوان و با انگیزه هستند که در قالب یک تیم اهداف سرمربی تیم را به پیش می برند. آن ها در دیدار مقابل تونس تا آخرین لحظه جنگیدند و سرانجام در وقت های اضافی با ضربه سر کاپیتان کین به گل رسیدند.

دقایقی قبل نیز موفق شدند تیم ملی پاناما را با 6 گل شکست دهند و در صدر جدول گروه 7 قرار گرفتند. این نتیجه خوب بار دیگر با گل های کین و البته دبل استونز و تک گل زیبای لینگارد به دست آمد.

سه شیرها هم اکنون با 8 گل یکی از بهترین خطوط حمله جام به شمار می روند و تنها 3 گل تا رکورد خودشان در ادوار این مسابقات فاصله دارند. 52 سال پیش و در شرایطی که تیم ملی انگلستان با بابی چارلتون، جف هارست و... در جام جهانی قهرمان شد، توانست 11 گل به ثمر برساند. البته آن زمان تعداد بازی ها کمتر بود و تیم قهرمان انگلستان در مجموع 8 بازی انجام داد.

حال در صورتی که یاران هری کین در ادامه مسابقات حداقل 4 گل به ثمر برسانند می توانند از رکورد تیم رویایی انگلستان عبور کنند اما به نظر می رسد این تیم جوان و پرشور اهدافی بزرگتر را در سر می پروراند و کسب عنوان بهترین خط حمله نیز در راه رسیدن به رویای شان می تواند به دست بیاید.

دیدگاه‌ها