کد خبر : 1533687 | 04 تیر 1397 ساعت 22:05 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین فرصت برای خودنمایی جهانبخش

آماده‌ترین لژیونر فوتبال ایران برای اثبات شایستگی‌های خود باید امشب در میدان جهان برابر پرتغال خوش بدرخشد.

بهترین فرصت برای خودنمایی جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش یک فصل رویایی در آلکمار پشت سر گذاشت و توانست با ۲۱ گل زده به آقای گلی لیگ اردیویسه هلند برسد و سومین پاسور برتر این کشور شود تا در سال منتهی به جام جهانی آمادگی بالای فنی و بدنی خود را نشان دهد و تیم‌های بزرگ زیادی را خواهان خود ببیند.

 

اما جهانبخش که دومین جام جهانی متوالی خود را تجربه می‌کند، در نخستین بازی این دوره برابر مراکش که ۸۴ دقیقه در زمین بود، خیلی روی دروازه حریف خطرساز نشد و اثری از بازی‌هایی که در آلکمار انجام داده بود را در ترکیب تیم ملی ارائه نکرد ولی امید می‌رود امشب او یکی از ستاره‌های کارلوس کی‌روش باشد.

 

این ستاره ایرانی که در دیدار اخیر ایران مقابل اسپانیا از دقیقه ۷۴ به زمین رفت، تنها یک حمله نصف و نیمه ترتیب داد و برای دومین مسابقه متوالی در جام جهانی عملکرد چشم‌گیری نداشت ولی علیرضا جهانبخش اگر می‌خواهد چشم تیم‌های خواهان خود را بیشتر به سمت خود بچرخاند، لازم است آمار درخشان‌اش در آلکمار، در جام جهانی هم برای ایران مثمر ثمر ظاهر شود.

 

جهانبخش امشب به‌عنوان وینگر راست که پست تخصصی او است، در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارد و جانشین کریم انصاری‌فرد شده که یار مقابل او در سمت چپ خط دفاعی پرتغال، رافائل گریرو است و بعید به نظر می‌رسد بتواند برای ستاره تیم ایران مشکل‌ساز شود.

دیدگاه‌ها