کد خبر : 1534832 | 09 تیر 1397 ساعت 12:53 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

کولاکوویچ نمی خواست تیمش چند تکه شود

پاسخ خوش خبر به ابهام‌های تیم ملی والیبال

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: فقط برای همین تورنمنت میرزاجانپور در لیست نیست و کولاکوویچ هم شخصا با او صحبت کرده است.

پاسخ خوش خبر به ابهام‌های تیم ملی والیبال

به گزارش  "ورزش سه"، از سال گذشته ایگور کولاکوویچ درخواست کرد به خاطر نزدیکی بازی های آسیایی و مسابقات جهانی  ۲۰۱۸ تیم اصلی به جاکارتا نرود و بعد از اتمام لیگ ملت ها خودش را برای مسابقات جهانی آماده کند.


این درخواست مورد موافقت فدراسیون قرار گرفت و حتی کمیته ملی المپیک هم با این مساله موافقت کرد. ضیایی بعد از گذشت چند هفته از لیگ ملت ها جهانگیر سیدعباسی را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ب معرفی کرد. حتی تمرینات این تیم هم با بازیکنان مدنظر سیدعباسی آغاز شد و رییس کمیته ملی المپیک نیز در یکی از این تمرینات حاضر شد.


در حالی که به نظر می رسید همه چیز روی برنامه پیش می رود، به یک باره داورزنی از تصمیم جدیدی برای اعزام تیم اصلی والیبال به بازی های آسیایی خبر داد. فدراسیون والیبال هنوز به این تصمیم واکنشی نشان نداده؛ اما رحیمی، رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی در مصاحبه ای از عدم امکان تغییر در لیست اولیه تیم ملی والیبال خبر داده که بازهم به ابهام ها افزوده است.


در همین رابطه با امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال تماس گرفتیم. او درباره تصمیم اتخاذ شده به "ورزش سه" گفت: از سال قبل برنامه ریزی حضور تیم ب در بازی های آسیایی صورت گرفته بود. به خاطر اینکه فقط یک هفته بین بازی های آسیایی و مسابقات جهانی فاصله است، کولاکوویچ اعلام کرده بود که این تیم نمی تواند زیر این فشار قرار بگیرد. با این حال صحبت از جذب برخی نفرات کمکی از تیم ملی اصلی برای تیم اعزامی به جاکارتا مطرح شد. سرمربی تیم ملی هم روی برخی از این بازیکنان حساب ویژه ای باز کرده بود.


وی افزود: در نهایت کولاکوویچ گفت ترجیح می دهم به جای اینکه تیم ملی چند تکه شود، یک جا این بازیکنان به بازی های آسیایی بروند و حداقل از این مسابقات به عنوان بازی تدارکاتی استفاده کنیم.


سرپرست تیم ملی در واکنش به اینکه گفته می شود امکان تغییر لیست والیبال نیست، تصریح کرد: ما مدارک کامل را به کمیته ملی المپیک دادیم و منتظر پاسخ آنها هستیم. در هر صورت قرار است تمرینات ما از ۲۶ تیرماه آغاز شود؛ حالا چه در بازی های آسیایی باشیم، چه نباشیم. اگر امکان تغییر وجود نداشته باشد که همان تیم ب باید در مسابقات شرکت کند.


خوش خبر در پایان هم به سوالی درباره دلیل خط خوردن مجتبی میرزاجانپور پاسخ داد و گفت: دلیل خط خوردن این بازیکن فنی بوده و قرار نیست همیشه از تیم ملی دور باشد. فقط برای همین تورنمنت میرزاجانپور در لیست نیست و کولاکوویچ هم شخصا با او صحبت کرده است.

دیدگاه‌ها