کد خبر : 1535570 | 11 تیر 1397 ساعت 21:45 | 59.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام بزرگ سرمربی مکزیک به تیم ملی برزیل

اوساریو معتقد است کادر داوری دیدار تیمش مقابل برزیل از حریف حمایت کرده است.

اتهام بزرگ سرمربی مکزیک به تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، مکزیک امروز در شرایطی مغلوب برزیل شد که در جریان بازی بارها بازیکنان سلسائو با خطاهای مکزیکی ها متوقف شدند و اوساریو معتقد است مهاجمان این تیم به دنبال خطا گرفتن بودند.

 

اوساریو گفت: "به نظر من داوران از برزیل حمایت می کنند. مهاجمان تیم ملی برزیل در تمام طول بازی به دنبال برخورد با مدافعان ما و گرفتن خطا بودند و داور نیز فقط در فکر مراقبت از بازیکنان این تیم بود.


این دیدار یک نمونه خوب برای جام جهانی فوتبال و همه بچه هایی که در حال تماشای فوتبال هستند نبود زیرا یک دیدار در این سطح باید باشکوه و مردانه باشد، مانند دیگر ورزش ها.

 

هنگامی که مالکیت توپ تیم ملی مکزیک را مقابل برزیل مقایسه می کنید 53 درصد در مقابل 47 درصد بود که به نظر من بازی بسیار خوب بوده است.

 

1316616

 


به نظر من مکزیک در این دیدار خوب بازی کرد اما نتوانستیم آنگونه که برزیل در محوطه ما کارایی لازم را داشت در یک سوم دفاعی حریف موثر ظاهر شویم.

 

مکزیک بازی را بسیار خوب آغاز کرد اما متاسفانه ما از شانس های خود خوب استفاده نکردیم و هنگامی که شما با یک تیم با کیفیت بالا روبرو می شوید، همیشه در معرض این خطر هستید که حریف بازی را به سود خود تمام کند.

دیدگاه‌ها