کد خبر : 1535673 | 12 تیر 1397 ساعت 11:54 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینز می‌گوید برزیل بهترین تیم جام است

سرمربی بلژیک و رویای کودکی بازی با برزیل

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک با اعلام اینکه حریف تیمش در مرحله‌ی یک‌چهارم‌نهایی، برزیل، بهترین تیم جام جهانی روسیه است، انتقاد بلژیکی‌ها را برانگیخته.

سرمربی بلژیک و رویای کودکی بازی با برزیل

به گزارش ورزش سه، بلژیکی‌ها می‌گویند از این گفته‌ی روبرتو مارتینز اینطور برمی‌آید که او به جاه‌طلبی شیاطین سرخ برای فتح جام و کسب افتخاری تاریخی، باور قلبی ندارد.


شاگردان مارتینز بعد از آنکه با اختلافی میلی‌متری از شکست در مقابل ژاپن و حذفی فاجعه‌بار رهیدند حالا خود را برای جدال با برزیل آماده می‌کنند، جدالی که بسیاری از فوتبالدوستان برای تماشایش لحظه‌شماری می‌کنند. مارتینز 44ساله اعلام کرده برای بازی بعدی تیمش به احتمال زیاد سیستم بازی بلژیک را تغییر خواهد داد. مارتینز گفته بازیکنان کلیدی برزیل باید خنثی شوند. سرمربی شیاطین سرخ البته این را هم اعلام کرده که جدال با شاگردان تیته برای او و بازیکنانش هیجان‌انگیز خواهد بود. 


مارتینز می‌گوید "وقتی تیمی با برزیل بازی می‌کند، باید متوجه باشد که آنها بهترین تیم این جام جهانی هستند. بنابراین باید بفهمیم که در مقابل تیمی مثل آنها چطور باید بازی کنیم، تیمی با بازیکنانی مثل نیمار و کوتینیو که می‌توانند در عرض یک ثانیه نتیجه‌ی بازی را تغییر دهند. ولی این بازی از آن بازی‌ها است که همه‌ی ما از وقتی بچه بودیم رویایش را در سر داشتیم ... بازی کردن با برزیل در یک‌چهارم نهایی جام جهانی. می‌تونیم از این بازی حسابی لذت ببریم "


بلژیک دیشب تا یک قدمی حذف از جام جهانی پیش رفت و تا دقیقه‌ی هفتاد بازی شاهد پیشتازی 2-0 ژاپن بود. اما یان فرتونگن با یک ضربه‌ی سر تماشایی، اختلاف را نصف کرد تا بلژیک در ادامه‌ی مسابقه احیا شود. 


بعد نوبت به مارتینز رسید تا با به میدان فرستادن مروان فلاینی و چادلی، نشان دهد مربی بسیار باهوشی است. فلاینی شیاطین سرخ را به حریف رساند و در آخرین دقیقه‌ی بازی چادلی با زدن گلی بی‌نظیر و بسیار باارزش بلژیک را به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی رساند. 


مارتینز می‌گوید " ما از نظر فیزیکی عالی بودیم. در گل سوم ما دیدید که چه ضدحمله‌ی پرقدرتی انجام دادیم و چه گلی به ثمر رساندیم. ما درکمتر از شش ثانیه طول زمین را طی کردیم. در پایان حمله هم روملو با ایثار و از خودگذشتگی توپ را رها کرد. او می‌دانست چادلی پشت سرش منتظر است تا توپ را وارد دروازه‌ی حریف کند. در جام جهانی کمتر پیش می‌آید تیمی که 2-0 عقب افتاده در نهایت برنده از میدان  خارج شود. مهمترین عامل پیروزی ما این بود که بازیکنانم می‌خواستند پیروز شوند و در پایان یک موفقیت بزرگ بدست آوردند ".

دیدگاه‌ها