کد خبر : 1538601 | 24 تیر 1397 ساعت 14:43 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال جذاب الدحیل از معلول در اتریش

تیم فوتبال الدحیل در اولین بازی دوستانه تحت نظر نبیل معلول به برتری پرگل رسید و سرمربی تونسی را به آینده امیدوار کرد.

استقبال جذاب الدحیل از معلول در اتریش

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل دیشب اولین بازی دوستانه پیش فصل خود را در اردوی اتریش انجام داد. حریف قهرمان قطر در بازی دیشب تیم بیشوفشوفن اتریش بود که در نهایت با نتیجه 4 بر یک مغلوب رقیب قطری خود شد.

 

بازی دیشب علاوه بر اینکه نخستین دیدار پیش فصل الدحیل بود، استارت کار سرمربی جدید این تیم هم به شمار می رفت. نبیل معلول پس از اینکه با تیم تونس در جام جهانی حضور داشت و در گروه خود سوم شد، از هدایت این تیم کنار رفت.

 

پس از جام جهانی باشگاه الدحیل قطر اعلام کرد که با جمال بلماضی، سرمربی موفق خود، به دلایلی قطع همکاری کرده است. بلماضی یکی از گزینه های جدی نیمکت تیم الجزایر است و احتمال دارد سرمربی تیم ملی کشورش بشود.

 

حالا نبیل معلول کار خود را در اردوی اتریش با الدحیل آغاز کرده تا نفرات جدید را بهتر بشناسد. در بازی دیروز تقریبا تیم با نظر برونو اولیویرا، کمک مربی این تیم به میدان رفت و توانست با گل های اسماعیل محمد، نام تائه هی، یوسف العربی و مراد ناجی حریف خود را در نخستین گام شکست دهد.

 

پس از اتمام این اردو رقابت های لیگ ستارگان برای الدحیل شروع می شود و این تیم برای تکرار عنوان قهرمانی پا به این رقابت ها می گذارد. همچنین نبیل معلول باید در ماموریت دشوار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توانایی خود را نشان دهد. الدحیل در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با پرسپولیس ایران روبرو می شود.

دیدگاه‌ها