کد خبر : 1539030 | 26 تیر 1397 ساعت 08:56 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو و اعتماد به نیمکت جوان تیمش

سرمربی پرسپولیس در فصلی که به لحاظ مهره در مضیقه است، توجه خاصی به بازیکنان جوان تیمش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها که فاز جدید تمرینات خود را قبل از آغاز رقابت های لیگ هجدهم آغاز کرده اند در دیداری تدارکاتی با گل گهر سیرجان به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. در این دیدار برانکو از دقیقه 60 کل تیمش به جز رادو را تعویض کرد و به همه نیمکت نشینان تیمش فرصت بازی داد. این در حالی بود که نتیجه بازی تا آن زمان با گلی که علی علیپور برای پرسپولیس و پیمان رنجبری برای گل گهر به ثمر رسانده بودند، یک بر یک دنبال می شد. بعد از ورود بازیکنان ذخیره به زمین محمدامین اسدی برای سرخپوشان و رضا محمودآبادی برای سیرجانی ها گلزنی کردند تا در نهایت بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.


برانکو بعد از این بازی در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه که آیا نگران فاصله کیفیت بازی مهره های اصلی و ذخیره اش نیست، گفت: من تفاوت چندانی نمی بینم. ما بازیکنان خوبی مثل مصلح، طاهرخانی، علوان زاده، اسدی و ... را در اختیار داریم که کیفیت بالایی دارند. البته که آنها برای تثبیت خود در تیم نیاز به زمان دارند.


به هرحال در فصلی که پرفسور به دلیل محرومیت تیمش از پنجره نقل و انتقالاتی به لحاظ مهره در مضیقه است، توجه خاصی به بازیکنان جوان تیمش دارد و امیدوار است با درخشش این بازیکنان جوان لااقل نیم فصل اول را به سلامت پشت سر بگذارد.


عکس: سجاد ایمانیان

 

دیدگاه‌ها