کد خبر : 1539628 | 29 تیر 1397 ساعت 09:04 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی گواردیولا از ناپولی و جورجینیو

گواردیولا : جورجینیو همان بهتر که به چلسی برود

پپ گواردیولا سرمربی منچسرسیتی می‌‌گوید جورجینیو اگر پیش از این می‌خواسته به چلسی ملحق شود، حالا پیوستنش به قهرمان لیگ برتر جزیره اشتباه خواهد بود.

گواردیولا : جورجینیو همان بهتر که به چلسی برود

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های زیادی درباره‌ی انتقال این هافبک ملی‌پوش ایتالیایی به سیتی منتشر شده ولی او ظاهراً مایل بوده برای پیوستن به مربی سابق ناپولی، مائوریتسیو ساری به چلسی محلق شود. 


بر اساس خبرهای منتشر شده، سیتی از باشگاه ناپولی عصبانی است و احساس می‌کند ناپولی، جورجینیو را مجبور کرده به پیشنهاد سیتی کم‌توجهی کرده و برای انتقال به چلسی انگیزه‌ی بیشتری داشته باشد. 

 

اما گواردیولا با اینکه جذب جورجینیو را به یکی از اهداف اصلی‌اش برای خط هافبک سیتی تبدیل کرده بود، می‌گوید برای جورجینیو در انگلیس آرزوی موفقیت می‌کند. 


گواردیولا در آستانه‌ی دیدار روز جمعه‌ی سیتی با بوروسیا دورتموند در قالب رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ به خبرنگاران می‌گوید " نه، ناراحت نیستم. ما سعی‌مان را کردیم ولی در نهایت توصیه‌ی من به همه‌ی فوتبالیست‌ها این است که به جایی بروند که واقعاً دلشان می‌خواهد آنجا بازی کنند ".

 

گواردیولا گفت:" اگر او از اول می‌خواسته به مائوریتسیو و چلسی ملحق شود، ولی تصمیم می‌گرفت به ما ملحق شود، هم برای خودش کار درستی نبود و هم برای ما. مهم این است که فوتبال انگلیس صاحب فوتبالیستی استثنایی شده. وقتی این دست بازیکنها قصد دارند به لیگ انگلیس بیایند، مهم این است که بیایند و به این لیگ ملحق شوند. اگر او تصمیم بگیرد به خاطر دلایلی که توضیح داده یا توضیح خواهد داد به چلسی برود، من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم ".

دیدگاه‌ها