کد خبر : 1542017 | 08 مرداد 1397 ساعت 13:04 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

سروش رفیعی هم مثل بقیه بازیکنان آماده است؛

باقری‌نیا: برای بازی سخت مقابل پرسپولیس آماده‌ایم

سرپرست تیم فولاد خوزستان از آمادگی بازیکنان این تیم برای بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خبر داد.

باقری‌نیا: برای بازی سخت مقابل پرسپولیس آماده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالمجید باقری نیا سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی مقابل پرسپولیس گفت: لیگ را خیلی خوب شروع کردیم. سه امتیاز با ارزش از یک تیم بسیار خوب گرفتیم که لقمه ای گلو گیر برای همه تیم های لیگ خواهد بود. حالا هم خودمان را برای یک بازی سخت تر از هفته اول آماده می کنیم. می دانیم بازی کردن در مقابل یک تیم بزرگ مثل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی چه سختی هایی دارد. در حال تمرین هستیم. بازی هفته اول پرسپولیس مقابل پدیده را هم دیده ایم و خودمان را آماده می کنیم که با شرایط لازم برای مواجهه با این تیم خوب آماده شویم و اگر خدا بخواهد، بتوانیم ضمن ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند، دنبال نتیجه هم باشیم.

 

او درباره قرعه سخت فولاد در شروع فصل هم گفت: به هر حال ما این مسئله را پذیرفته ایم. اگر در هفته اول بازی نکنیم، باید هفته پنجم یا هشتم بازی کنیم و فرقی ندارد. این هم جزئی از لیگ است. با توجه به تمرینات پیش فصل بسیار خوبی که داشتیم، خودمان را برای این شرایط سخت آماده کرده ایم.

 

سرپرست فولاد در خصوص آمادگی بازیکنان این تیم افزود: همه بازیکنان ما برای بازی پرسپولیس آماده هستند.


او درباره وضعیت سروش رفیعی هم گفت: شرایط او خوب است و پا به پای بقیه بچه ها تمرین می کند. کادر فنی اگر صلاح بداند، از او هم در بازی بعدی استفاده می کند.

 

باقری نیا درباره بازیکنان برزیلی جدید فولاد اظهار داشت: به هر حال بازیکنان خارجی تا زمانی که با شرایط ایران هماهنگ و آداپته شوند، زمان می برد. اما هر دو بازیکن تازه وارد ما از نظر کیفی خوب هستند و امیدواریم مثل سایر برزیلی هایی که در خوزستان خوب کار کرده بودند، به تیم فولاد کمک کنند.

 

وی در خصوص نفرات کلی تیم فولاد هم گفت: تیم ما تلفیق جوانان و بازیکنان باتجربه است. اکثر بازیکنان جوان ما هم حاصل کار باشگاه و خروجی های آکادمی فولاد هستند. در هفته های آینده درباره جوان ها بیشتر از اینها می بینید.

دیدگاه‌ها