کد خبر : 1543086 | 12 مرداد 1397 ساعت 22:53 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

همه یازده نفر در گل خوردن تیم مقصر هستند

فروزان: تراکتور 16 بازیکن بزرگ دارد

دروازه بان این فصل تراکتورسازی در دومین بازی لیگ هجدهم نتوانست دروازه اش را بسته نگه ندارد و در نهایت تیمش در خانه یک امتیاز گرفت.

فروزان: تراکتور 16 بازیکن بزرگ دارد

به گزارش" ورزش سه"، تراکتورسازی در دومین هفته هم به تساوی رسید البته این تیم برخلاف هفته اول نتوانست کلین شیت کند و یک بار دروازه اش باز شد. محسن فروزان دروازه بان این فصل تراکتورسازی که بعد از چند سال دوری دوباره به تبریز بازگشته درباره بازی و تساوی برابر نساجی گفت:« بازی خوبی بود ولی تیم آقای نکونام سبک خاصی بازی می کنند که از دیوارهای دفاعی رد شدن خیلی سخت است. بچه ها خیلی سخت توانستند از دفاع تیمی نساجی رد شوند.  »


دروازه بان تراکتورسازی در ادامه درباره عملکرد خودش هم  گفت:«درباره خودم هم باید بگویم که تمام سعی و تلاشم را انجم دادم و در این دو بازی با تمام توان بازی کردم و طبق نظر کارشناسان و مربی ام که اکنون در رختکن از من تعریف کرد خوب بازی کرده ام. خدا را شکر می کنم که توقعات مردم تبریز که امروز جای آنها  در ورزشگاه خالی بود را برآورده کنم.»


فروزان همچنین افزود:«خواهش من  امسال این است که اینطور به نتیجه نگاه کنیم که وقتی تیمی گل می خورد همه 11 نفر در آن تاثیرگذارند و فقط نباید اشتباهات را گردن یک نفر بیاندازیم. من از 4 دفاع مان راضی هستم و خوشحالم که پشت سر آنها کار می کنم. » او با اشاره به اینکه تراکتور می تواند به روزهای خوب بازگردد اضافه کرد:«تیم تراکتورسازی تیم بزرگی است و باید به نظر من 16 تا 18 بازیکن بزرگ داشته باشد که در حال حاضر به این چیزی که گفتم رسیده است. خدا را شکر یکسری از بازیکنان جدید هم قرار است به تیم اضافه می شود. آقای زنوزی قولش به هواداران را در این مدت عملی کرد، باشگاه تراکتورسازی باشگاه بزرگی است و آقای زنوزی بهترین کار را برای این تیم در طی سال های اخیر انجام داد.»

 

دیدگاه‌ها