کد خبر : 1544758 | 20 مرداد 1397 ساعت 08:48 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

در شب درخشش مدافع انگلیسی منچستریونایتد

اولین گل فوتبال لوک شاو، گل پیروزی‌بخش یونایتد شد

اولین گل لوک شاو برای منچستریونایتد در نمایش درخشان او در مقابل لسترسیتی، به گفته‌ی او بهترین لحظه‌ی زندگی فوتبالی‌اش بوده.

اولین گل فوتبال لوک شاو، گل پیروزی‌بخش یونایتد شد

به گزارش "ورزش سه"، شاو در دوران حضور در یونایتد با مصدومیت‌های جدی دست به گریبان بوده و از نظر آمادگی جسمانی با فراز و نشیب‌هایی همراه بود. این مدافع سابق ساوتهمپتون در فصل گذشته‌ی لیگ برتر تنها 11 بار با پیراهن یونایتد به میدان رفته بود و بارها در ملا عام با انتقادهای سرمربی‌اش ژوزه مورینیو مواجه شده بود.


ولی شاو بعد از حضور پررنگ در اردوی پیش‌فصل یونایتد، دیشب در جریان پیروزی 2-1 شیاطین سرخ بر لستر، خوش درخشید و گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند. از زمان انتقال شاو از رده‌ی سنی جوانان به فوتبال بزرگسالان، گل دیشب، اولین گلی بود که او به ثمر می‌رساند.


شاو بعد از بازی در مصاحبه با اسکای اسپرتز گفت:" این اولین گل من بود. این از همه چیز مهمتر است. مهم نیست که چطور آن گل را زدم".

 

شاو گفت:" می‌خواستم وارد محوطه‌ی جریمه شوم و موفق شدم از دست بازیکنی که با من یارگیری کرده بود فرار کنم و توپ را گل کنم. این قشنگ‌ترین حسی بود که در طول زندگی فوتبالی‌ام تجربه کرده بودم. من در جریان روند آماده‌سازی پیش‌فصل خیلی تلاش کردم. زمان زیادی داشتم که فکر کنم و تشخیص دهم برای موفقیت به چه چیزهایی نیاز دارم. حتی همین امشب می‌دانم که می‌توانم بهتر از این باشم و می‌خواهم در آینده این را به سرمربی‌ام نشان بدهم".

دیدگاه‌ها