کد خبر : 1544836 | 20 مرداد 1397 ساعت 12:12 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

رییس جمهور اندونزی: باید در جمع ۱۰ کشور برتر باشیم

رونمایی از هدف میزبان بازی های آسیایی ۲۰۱۸

رییس جمهور اندونزی از اهداف این کشور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی های آسیایی ۲۰۱۸ از هفته آینده در ۲ شهر کشور اندونزی آغاز می شود و میزبان به دنبال کسب یک رتبه آبرومند برای خود در این دوره است. 


با اینکه مسئولان کاروان ورزشی ایران در ماههای اخیر اندونزی را هم یکی از رقبای خود برای کسب عنوان چهارمی می دانستند و معتقد بودند این کشور با برخی تصمیمات در رشته های مختلف سعی کرده مدال های بیشتری را به دست بیاورد، رییس جمهور اندونزی سطح توقع پایین تری از ورزشکاران این کشور دارد. 

 

1326157


جوکو ویدودو، رییس جمهور اندونزی در کاخ ریاست جمهوری این کشور خطاب به ورزشکاران کشورش اعلام کرد: «شما بهترین دخترها و پسرهای اندونزی هستید که به نمایندگی از ۲۶۳میلیون نفر، تصویر کشورتان را به آسیا و جهان نشان خواهید داد. همانطور که پیش‌تر هم اعلام شده بود هدف ما این است که در جمع ۱۰ تیم برتر جدول مدال‌ها قرار بگیریم و برای رسیدن به این خواسته حداقل به ۱۶مدال طلا نیاز داریم.»


رییس جمهور اندونزی به ورزشکاران کشورش توصیه کرد که اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه را در طول بازی‌های آسیایی جاکارتا فراموش نکنند.


قرار است صبح ۲۶ مردادماه، همزمان با سالروز هفتادوسومین سالگرد استقلال اندونزی مشعل بازی‌های آسیایی جاکارتا – پالمبنگ به رییس جمهور این کشور تحویل داده شود.

دیدگاه‌ها