کد خبر : 1545134 | 21 مرداد 1397 ساعت 13:45 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم دشوار سرمربی رئال درباره مودریچ

خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید در دیدار مقابل میلان سیستمی را به کار گرفت که به اعتقاد بسیاری، همان سیستمی است که در بازی‌های رسمی به کار گرفته خواهد شد.

تصمیم دشوار سرمربی رئال درباره مودریچ

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، کروس، ایسکو، آسنسیو، بیل و بنزما، از جمله بازیکنانی هستند که احتمالا در ترکیب اصلی تیم لوپتگی خواهند بود، ترکیب این تیم در یک دیدار لالیگایی یا چمپیونزلیگی. اما جای لوکا مودریچ در ترکیب خالی بود. پس از اینکه او به میدان آمد، برنابئو ایستاد و او را تشویق کرد. اما حضور مودریچ در ترکیب یعنی یکی از 6 نفری که بالاتر نام برده شد، باید نیمکت نشین شود.

 

مودریچ در طول پیش فصل، حدود 15 دقیقه بازی کرده و احتمالا در دیدار سوپرکاپ اروپا مقابل اتلتیکو به میدان نخواهد رفت. ولی اگر در این دیدار به میدان نرود، احتمالا در دیدار لالیگا به میدان خواهد رفت و اگر دیدار اول لالیگا را نیز نیمکت نشین باشد، دیدار دوم را قطعا بازی خواهد کرد. بالاخره در مقطعی مربی باید به ستاره کروات بازی دهد و انتخاب اینکه چه کسی نیمکت نشین شود، بسیار دشوار خواهد بود.

 

 

1326463

 

 

بیل، بنزما و آسنسیو در تور آمریکا خوش درخشیدند و گل‌های متعددی زدند و نشان دادند که در خط حمله می‌توانند موثر باشند. مثلث بی بی ای، خیلی خوب جواب داده و همچنین به صورت انفرادی نیز نمایش‌هایشان به حدی خوب بوده که کس دیگری به سختی می‌تواند جای آنها را پر کند.

 

بیل در غیاب رونالدو، می‌خواهد نفر اول خط حمله باشد. در حال حاضر، او گل می‌زند، پاس گل می‌دهد و مسئولیت می‌پذیرد. بنزما نیز هر آنچه از او خواسته شده را اجرایی می‌کند. علاوه بر کمک به هم تیمی ها، او خوب گل می‌زند و خودش را در موقعیتی که باید قرار می‌دهد.

 

ولی آسنسیو هم خیلی فاصله ای با آنها ندارد. او با 3 گلی که زد، به همراه بیل بهترین گلزن پیش فصل رئال بود و حالا پست جدیدی پیدا کرده که شبیه به 9 کاذب است. همچنین او اعتماد لوپتگی را به خود جذب کرده است... مثل ایسکو.

 

اما اگر به یک پست عقب تر برگردیم، کاسمیرو و کروس را می‌بینیم که خط میانی تیمی بودند که 3 سال پیاپی قهرمان چمپیونزلیگ شد. در هر صورت، یک نفر باید قربانی شود و تصمیم گیرنده در این رابطه، لوپتگی است که باید به صداهای درونی و بیرونی به خوبی گوش کند. مطمئنا او راه حل را پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها