کد خبر : 1548444 | 02 شهریور 1397 ساعت 23:38 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن حریف روی شانه بازیکن من راه رفت اما داور ندید

دایی: سایپا مظلوم‌ترین تیم صنعتی ایران است

سایپا موفق شد در دیداری حساس و نزدیک مقابل جمی ها به بردی شیرین دست پیدا کند تا بعد از چند هفته ناکامی سه امتیاز ارزشمند به حساب خود واریز کند.

دایی: سایپا مظلوم‌ترین تیم صنعتی ایران است

به گزارش"ورزش سه"، بعد از چند هفته ناکامی و عدم نتیجه گیری مناسب سایپا امروز موفق شد از سد شگفت انگیزهای جنوبی عبور و باختی دیگر به پارس جنوبی تحمیل کند تا با این برد علی دایی سرمربی نارنجی پوشان کمی از زیر بار فشارها خارج شود. بعد از این برد شیرین دایی در کنفرانس مطبوعاتی حرف های جالبی بر زبان آورد.


تنها یک بار به حریف فرصت گلزنی دادیم
بازی خیلی سخت و نفسگیری بود چون دو تیم دوست نداشتند بازنده باشند. نیمه دوم تیم ما کاملاً بر بازی تسلط داشت و موقعیت‌های خوبی داشتیم اما دروازه‌بان‌ آنها چندین موقعیت ما را گرفت. بازی خوبی بود ما خیلی خوب کار کردیم به جز یک موقعیت که دروازه‌بان ما گرفت آنها موقعیت دیگری نداشتند.


بازیکنان خوبی دارم که می توانند عصای دست من باشند
حریف قصد داشت در کوتاه‌ترین زمان به دروازه ما برسد ما روی این گروه تمرین کرده بودیم و خدا را شکر بعد از این که چند بازی نتوانسته بودیم نتیجه خوبی بگیریم امروز توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم . مطمئناً ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم اگر خوب باشند در تمرینات در ادامه لیگ از آنها استفاده می‌کنیم تا بتوانند در ادامه لیگ عصای دست ما باشند.


بازیکن حریف روی شانه بازیکن من راه رفت
یکی از بازیکنان پارس روی شانه بازیکن من رفت و ایستاد، نمی‌دانم داور چطور آن را ندید! همان توپ دقیقه 3+90 روی دروازه ما آمد که اگر گل می‌شد نتیجه بازی تغییر می‌کرد  و اگر نتیجه تغییر می‌کرد یک باشگاه زیر سؤال می‌رفت.فوتبال استفاده کردن از لحظه‌ها است اگر ما بخواهیم چنین موقعیت‌هایی را به حریف بدهیم مطمئناً تمام زحمات باشگاه به هدر خواهد رفت.


در این فصل فقط یک بازی بد بودیم
ما تیم خوبی داریم و اگر شما نگاه کنید به غیر از بازی با پیکان که یک بازی فوق‌العاده بد داشتیم و اگر آن بازی هم در دقایق ابتدایی پنالتی به نفع ما گرفته می‌شد آن اتفاقات نمی‌افتاد در بقیه‌ بازی‌ها خوب کار کردیم. بازی ذوب‌آهن را باید می‌بردیم. در مقابل تراکتور و در مقابل آن همه تماشاگر بازی خوبی را انجام دادیم امروز هم فوتبال خیلی خوب را انجام دادیم.


شک نکنید در آسیا نماینده شایسته برای ایران خواهیم بود
ما در آسیا قطعاً می‌توانیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم. شما ببیند شرایط اقتصادی تیم ما چگونه است همه اینها را باید در نظر بگیرید و متأسفانه ما وضع اقتصادی خوبی نداشتیم که نتوانستیم بازیکنان معروف‌تر و بهتری را جذب کنیم.


سایپا مظلوم ترین تیم صنعتی ایران است
تنها تیم صنعتی که مظلوم واقع شده سایپا است ما نتوانستیم بازیکنان معروف‌تر و بهتری را جذب کنیم البته بازیکنانی که گرفتیم هم بازیکنان خوبی هستند. من از تمام بازیکنانم راضی هستم و همه بازیکنانم از تمام توان‌شان در بازی استفاده کردند. پارس جم هفته قبل نماینده شایسته ایران را یک بر صفر برد. این نشان می‌دهد که تیم ما تیم خوبی است و باید امیدوار باشیم که تیم ما در آسیا قطعاً خوب کار خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها