کد خبر : 1548528 | 03 شهریور 1397 ساعت 11:08 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

خشم قلعه نویی از تکرار اتفاقات دربی

جدال با تراکتورسازی هم درست مثل دربی هفته قبل نصف جهان دو نیمه متفاوت داشت تا سرمربی سپاهان حسابی از کوره در برود.

خشم قلعه نویی از تکرار اتفاقات دربی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین بازی های هفته پنجم سپاهان در خانه به مصاف تراکتورسازی رفت که این بازی جذاب و تماشایی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا با تقسیم امتیازات سپاهان برای سومین هفته متوالی در بازی های خانگی در حسرت پیروزی بسوزد.


این تساوی در حالی مانع طلسم شکنی سپاهانی ها در بازی های خانگی لیگ هجدهم شد که نمایش آنها درست مثل دربی هفته قبل مقابل ذوب آهن در فولادشهر دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول کاملا در اختیار این تیم بود اما در نیمه دوم به یکباره ورق بازی برگشت تا تراکتوری ها صاحب توپ و میدان شوند، اتفاقی که در جدال با ذوب آهن هم افتاد اما در آن بازی سپاهانی ها خوش شانس بودند که گل تساوی را نخوردند اما این بار شانس هم به یاری آنها نرسید چون شلیک سهمگین دانیال اسماعیلی فر کاخ آرزوهای آنها را فرو ریخت.


امیر قلعه نویی که تصور نمی کرد همان اتفاقات دربی هفته قبل این بار مقابل تراکتورسازی هم گریبان او را بگیرد در بسیاری از دقایق نیمه دوم در کنار خط طولی نتوانست خشم خود از نمایش پرانتقاد شاگردانش را کنترل کند، خشمی که در برخی صحنه ها روی توپ بازی خالی شد تا مشخص شود سرمربی سپاهان تا چه اندازه از شاگردان خود شاکی است.

دیدگاه‌ها