کد خبر : 1548573 | 03 شهریور 1397 ساعت 11:53 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

امری: رمزی باید تمرکزش را روی بازی‌ها بگذارد

اونای امری، سرمربی آرسنال معتقد است که آرون رمزی باید قید تمدید قرارداد را زده و با تمرکز بیشتری در تمرینات و فوتبال بازی کردنش ظاهر شود.

امری: رمزی باید تمرکزش را روی بازی‌ها بگذارد

به گزارش "ورزش سه"، رمزی تا پایان فصل با آرسنال قرارداد دارد و هنوز توافقی برای تمدید انجام نشده است. باشگاه‌های چلسی و بارسلونا به دنبال جذب او هستند و در نیم فصل می‌توانند به صورت آزادانه با او وارد مذاکره شوند. رمزی سال 2008 از کاردیف به آرسنال پیوست و حال امری مدعی شد که کاردیف باید قید این صحبت ها را بزند.

 

 

1322994

 

 

او گفت:" من هفته گذشته با رمزی حرف زدم. گفتم که می‌خواهم با تمام تمرکز در تمرینات ظاهر شود و نشان دهد ظرفیت کمک کردن به تیم را دارد. قرارداد موضوعی است که بین ایجنت و باشگاه بسته می‌شود ولی ما می‌خواهیم تمام تمرکز او روی تمرینات باشد. فقط روی بازی ها و عملکرد خودش در آن بازی ها."

 

آرسنال در دو بازی اولش در لیگ متحمل شکست شد و در بازی بعدی مقابل وستهام به میدان خواهد رفت. امری ادامه داد:" منچسترسیتی تیم قدرتمندی است و آماده شدن برای آنها با همه بازی ها فرق دارد. همینطور چلسی هم تیم متفاوتی است. ما برای تقابل با آنها باید به شکل خاصی آماده می‌شدیم."

 

دیدگاه‌ها