کد خبر : 1548622 | 03 شهریور 1397 ساعت 13:10 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

سه مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر از نگاه بنیتس

رافا بنیتس، سرمربی نیوکاسل معتقد است که امسال چلسی، لیورپول و سیتی در یک سطح هستند و برای قهرمانی رقابت خواهند کرد.

سه مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر از نگاه بنیتس

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته سیتی موفق شد قهرمانی لیگ برتر را با رکوردشکنی های فراوان کسب کند و امسال نیز با تقویت تیم خود ، به دنبال تکرار قهرمانی است. چلسی نیز با جذب مائوریزیو ساری روی نیمکت، کاملا متحول شده و شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند. لیورپول نیز که فصل گذشته تا فینال لیگ قهرمانان رفت، امسال با تقویت خطوط مختلف خود، برای لیگ برتر اماده است و بنیتس این سه تیم را مدعی اصلی قهرمانی می‌داند.

 

1328372

 

 

او گفت:" شاید در حال حاضر سه تیم باشند که بتوانید بگویید نسبت به بقیه جلوترند. به نظرم چلسی، لیورپول و منچسترسیتی بهتر از باقی بوده اند زیرا در یک سطح هستند. منچستریونایتد، تاتنهام و آرسنال باید مثل گذشته خوب کار کنند. آنها ترکیب با کیفیتی در اختیار دارند و مطمئنا می‌توانند رقابت کنند ولی اگر قرار باشد سه تیم انتخاب کنید، انتخاب من این سه تیم هستند. آنها کیفیت لازم برای درخشش را دارند."

 

ساری در سال 2015 جانشین بنیتس در ناپولی شد و سرمربی اسپانیایی در این رابطه گفت:" ما کاری را که باید انجام می‌دادیم. او خوب کار کرد، تیمش فوتبال خوبی بازی می‌کرد و بازیکنان خوبی در اختیار داشت. ما تیمی هجومی در ایتالیا بودیم و او این تیم را تحویل گرفت و با آن خوب کار کرد."

دیدگاه‌ها