کد خبر : 1548692 | 03 شهریور 1397 ساعت 16:13 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرداخت پاداش از سوی شهرداری و شورای شهر

قول پاداش؛ پدیده‌ای‌ها تشویق می‌شوند

پس از پیروزی قاطع تیم فوتبال پدیده مقابل پیکان، فرماندار مشهد به همراه شهردار و رییس شورای اسلامی شهر مشهد به رختکن تیم پدیده آمدند.

قول پاداش؛ پدیده‌ای‌ها تشویق می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، پس از برد شیرین تیم فوتبال پدیده خراسان، موهبتی، فرماندار شهر مشهد به همراهی تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد و محمدرضا حیدری، رییس شورای شهر مشهد به رختکن تیم پدیده آمدند و ضمن تبریک این پیروزی به بازیکنان و کادرفنی باشگاه پدیده قول پرداخت پاداش نیز دادند.


فرماندار مشهد مقدس در جمع بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پدیده خراسان اظهار کرد: از اینکه توانستید با این پیروزی، نشاط را در جمع مردم مشهد تزریق کنید از شما ممنون و سپاسگزاریم.


تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد نیز با اشاره به کسب این پیروزی گفت: امیدوارم پیروزی‌های تیم پدیده خراسان در هفته‌های آینده لیگ برتر نیز ادامه داشته باشد و این پیروزی‌ها باعث خوشحالی مردم مشهد شود.


حیدری نیز تصریح کرد: تیم پدیده با حضور یحیی گل‌محمدی و تلاش بازیکنانش شرایط بسیار خوبی را برای فوتبال خراسان رقم زده و امیدواریم این اتفاقات خوب از این به بعد باز هم برای مردم مشهد ادامه‌داشته‌باشد.‌


همچنین صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز پیش از آغاز بازی پدیده و پیکان با حضور در رختکن و دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم پدیده وعده پرداخت پاداش ویژه به تیم پدیده در صورت پیروزی در این دیدار را داده بود.

 

دیدگاه‌ها