کد خبر : 1551158 | 12 شهریور 1397 ساعت 17:55 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

توقع ها باید بالا و به جا باشد

شجاعی: دعوت با اس‌ام‌اس چیز تازه ای نیست

مسعود شجاعی یکی از کاپیتان های حاضر در اردوی تیم ملی است که امروز در اولین تمرین بعد از جام جهانی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شجاعی: دعوت با اس‌ام‌اس چیز تازه ای نیست

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران ابتدا در خصوص زمان کم آماده سازی تیم ملی می گوید: ما یک مقدار زمان از دست دادیم اگرچه اکنون زمان فیفادی و شروع آماده سازی ماست اما باید زودتر شروع می کردیم. زمان کمی تا شروع رقابت های جام ملت های آسیا داریم. باید هر چه سریع تر با بازی های تدارکاتی و اردوهای خوب این وقفه را جبران کنیم چون حریفان ما در آسیا خیلی بهتر از ما برای شرکت در این مسابقات آماده خواهند شد. به نظرم دیگر نباید زمان را از دست بدهیم تا دوباره با یک اتفاق بد غصه اش را بخوریم. فکر می کنم با تدبیر ویژه فدراسیون و مربیان با یک برنامه ریزی درست از این مسابقات موفق خارج شویم.


وی افزود: دیگر وقت این نیست که بنشینیم و غصه بخوریم که چرا این بازی اینطور یا آنطور شده است. الان زمان فکر کردن به موفقیت است.


از او سوال شد که آیا عملکرد ایران در جام جهانی توقعات را از تیم ملی بالا نبرده است که او در پاسخ گفت: به نظرم عملکرد ما در جام جهانی انگیزه بازیکنان را بیشتر می کند و باید این توقع بجا باشد و ببینیم از این تیم چه می خواهیم. فکر می کنم این انگیزه کادرفنی و بازیکنان را بیشتر می کند و این همیشه خوب است منتها توقع بجا باشد نه بالا.


شجاعی درباره اطلاع رسانی بازیکنان از طریق پیامک هم می گوید: این عجیب نیست، قبلا هم این اتفاق افتاده و این هماهنگی از طریق پیامک انجام شده و سپس از طریق رسانه ها اعلام شده است.


از کاپیتان تیم ملی در مورد گروه ایران سوال شد که نظرش را اینطور بیان کرد: از حالا نمی توان درباره گروه نظر داد چون بعدا می گویند چرا اینطور گفتم ولی در کل به نظرم گروه سختی نداریم.

 

دیدگاه‌ها