کد خبر : 1553417 | 22 شهریور 1397 ساعت 09:08 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس هم به جمع علاقه‌مندان ستاره‌ی فرانسوی پیوست

بازار پاوارد هر روز گرم‌تر از دیروز

محبوبیت بنجامین پاوارد روز به روز در حال افزایش بوده و بایرن مونیخ دیگر تنها تیمی نیست که برای جذب این ستاره‌ی جوان فرانسوی تلاش می‌کند.

بازار پاوارد هر روز گرم‌تر از دیروز

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش اعلام شد که بارسلونا هم عزم خود را برای جذب پاوارد جزم کرده. ورود باشگاه کاتالان به این عرصه، هیجان اخبار مربوط به پاوارد را بالا برده بود تا اینکه اعلام شد یوونتوس و منچسترسیتی هم خواهان به خدمت گرفتن این ستاره‌ی فرانسوی هستند. با این تفاصیل به نظر می‌رسد پیشنهاد 35میلیون یورویی بایرن مونیخ به باشگاه فعلی پاوارد، اشتوتگارت، برای تضمین انتقال او به آلیانس آرنا کافی نیست. 


بنجامین پاوارد بعد از درخشش در جام جهانی روسیه با پیراهن فرانسه توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد. بنا به آخرین اخبار منتشر شده، یوونتوس هم به مسابقه برای جذب این ستاره‌ی جوان اضافه شده است. با اینکه پاوارد در حال حاضر با اشتوتگارت قرارداد دارد ولی به نظر می‌رسد به زودی به باشگاه بزرگتری منتقل شود. بایرن مونیخ، یوونتوس، بارسلونا یا منچسترسیتی، مقصد نهایی پاوارد کدامیک خواهد بود؟


به گزارش Le10Sport یوونتوس ایتالیا هم این ستاره‌ی فرانسوی را به لیست بازیکنان مورد نیاز خود اضافه کرده. این درحالی است که باشگاه بزرگ ایتالیایی در پست پاوارد، دفاع راست، ژائو کانسلو را در اختیار دارد. اما با توجه به درخشش فوق‌العاده‌ی پاوارد در جام جهانی اینکه بیانکونری با وجود داشتن مدافعی قابل در سمت راست به دنبال او است، چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. چرا که کانسلو می‌تواند در هر دو پست دفاع چپ و راست بازی کرده و حتی کمی جلوتر به عنوان هافبک دفاعی به انجام وظیفه مشغول شود. 


بایرن اگر بخواهد می‌تواند در ماه ژانویه با یک پیشنهاد 50 میلیون یورویی به اشتوتگارت پاوارد را به مونیخ منتقل کند ولی در غیر اینصورت باید منتظر تابستان آینده بماند تا در رقابت با این چند باشگاه بزرگ، بخت خود را برای بدست آوردن این ستاره‌ی 22ساله‌ی فرانسوی بیازماید.

دیدگاه‌ها