کد خبر : 1554154 | 25 شهریور 1397 ساعت 11:53 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - ساسولو

دو تیم یوونتوس و ساسولو، امشب در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - ساسولو

 

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از کسب سه پیروزی در سه دیدارش در لیگ برتر، در تلاش است که این روند خوب را در این بازی خانگی نیز حفظ کند. شاگردان آلگری که در 7 فصل گذشته قهرمان لیگ ایتالیا شده اند، می‌خواهند تعداد قهرمانی های پیاپی را به عدد 8 رسانده و امسال به نظر مهره های لازم برای چنین هدفی را نیز در اختیار دارند. آنها از سه بازی خود، 9 امتیاز کسب کرده اند و شرایط خوبی را تجربه می‌کنند.

 

 

1336104

 

 

اما تمرکز اصلی در این بازی مطمئنا بر روی کریستیانو رونالدو خواهد بود. فوق ستاره پرتغالی در تابستان با 120 میلیون یورو از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست. او در این سه بازی نمایش‌های خوبی نیز داشته ولی موفق به گلزنی نشده است. از همین رو، به شدت تحت فشار قرار دارد که در این بازی بتواند گلزنی کند و طلسم را بشکند.

 

اما ساسولو در ان سو تیم دست و پا  بسته ای نخواهد بود. آنها نیز در 3 بازی خود، 7 امتیاز کسب کرده اند و در رده سوم جدول قرار دارند.  کوین پرینس بواتنگ با دو گلی که تا به اینجا زده، ستاره تیم است و انتظار می‌رود که کار یووه را برای بازی امروز دشوار کند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای یوونتوس و 1 پیروزی برای ساسولو به دست آمده است. پلوسو تنها غایب آنها برای این بازی است و یووه نیز اسپیناتزولا را در اختیار نخواهد داشت و حضور پیانیچ هنوز مشخص نیست."

 

ترکیب احتمالی:

 

1336698

دیدگاه‌ها