کد خبر : 1554368 | 26 شهریور 1397 ساعت 10:59 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

این داور 37 ساله سرباز فوتبال نیست

در پی حذف پرسپولیس پاکدشت در برابر مقاومت تهران مرتضی کرمانی مقدم دستیار فرهاد کاظمی با اشاره به داوری بد بازی گفته بود داوران نباید برای گذراندن دوران خدمت به تیم های نظامی بروند.

این داور 37 ساله سرباز فوتبال نیست 

به گزارش "ورزش سه"، داور این بازی علی میر غفاری بوده، داوری که البته نظامی نیست و کارمند فدراسیون فوتبال به شمار می رود و بر خلاف آنچه که مرتضی کرمانی مقدم گفته برای گذراندن دوران خدمت به تیم مقاومت تهران نرفته چون او در حال حاضر سرباز به شمار نمی رود. 


با این حال کمیته داوران سعی کرده با این انتقاد شدید الحن برخورد نرمی داشته باشد. سید رضا غیاثی، سخنگوی کمیته داوران ضمن دعوت از کادر فنی تیم پرسپولیس پاکدشت برای حضور در فدراسیون فوتبال و بررسی صحنه های داوری مسابقه، گفت: داورانی که در شرایط سنی سربازی هستند قادر به سوت زدن در لیگ برتر و لیگ یک نیستند. به این خاطر که داوران در چنین شرایطی 21 تا 22 سال سن دارند و در این سن داوری در لیگ برتر و لیگ یک نداریم!


غیاثی البته خطاب به کادر فنی تیم پرسپولیس پاکدشت این نکته را هم متذکر شده اگر داوری برای سربازی به تیم های نظامی رفته باشد باید به فدراسیون فوتبال اعلام شود چون کمیته داوران نمی تواند بر اساس حدس و گمان این موضوع را تشخیص دهد. 


نکته جالب اینکه علی میر غفاری 37 سال سن دارد و خدمت خود را در ارتش سپری کرده است و این در حالی است که تیم مقاومت تهران زیر نظر سپاه اداره می شود. 


در این بازی که با نتیجه یک بر صفر به سود مقاومت تهران پایان یافت علی میر غفاری یک پنالتی هم در دقیقه 80 به سود تیم پرسپولیس پاکدشت گرفت که امیر حسین فشنگچی این پنالتی را هدر داد.

دیدگاه‌ها