کد خبر : 1555098 | 29 شهریور 1397 ساعت 11:38 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ایران در کنفرانس خبری جام ملت ها (عکس)

کنفرانس خبری مربیان تیم های حاضر در گروه سوم جام ملت های نوجوانان آسیا در مالزی برگزار شد.

سرمربی ایران در کنفرانس خبری جام ملت ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در گروه سوم بازی ها علاوه بر ایران تیم های ویتنام، هند و اندونزی حضور دارند. ایران در دوره پیشین این بازی ها که در هند برگزار شد به عنوان نایب قهرمانی بازی ها دست یافت.


از هر گروه تیم های اول و دوم راهی مرحله بعدی می شوند و تیم های پیروز در مرحله یک چهار نهایی جواز حضور در جام جهانی را به دست خواهند آورد. هم چنین اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که تیم های بازنده در مرحله نیمه نهایی مشترکا به عنوان سومی دست خواهند یافت و بازی رده بندی برگزار نخواهد شد. 

 

1337840


عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در این کنفرانس ضمن احترام به رقبا اشاره کرد ایران هم رقبای خود را جدی خواهد گرفت و برای هدف بزرگی که در پیش دارد بازی به بازی پیش خواهد رفت. 


تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی زیر 17 سال که در هند برگزار شد با شکست تیم هایی چون آلمان تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت اما در این مرحله با شکست در برابر اسپانیا از دور بازی ها کنار رفت. البته تیمی که هم اکنون در اختیار عباس چمنیان است یک تیم جدید و تیم زیر 16 سال است. با این حال سرمربی تیم ملی نوجوانان پیش از ترک تهران گفته بود این بار هدف ما از حضور در جام ملت ها آوردن جام قهرمانی به ایران است. در دوره قبلی بازی ها ایران در بازی پایانی از عراق شکست خورد و دوم شد. 

 

1337841


تیم ملی نوجوانان ایران در اولین بازی رسمی خود در مالزی به مصاف اندونزی می رود که این بازی فردا برگزار می شود. شاگردان عباس چمنیان امروز تمرین آخر خود را پیش از این بازی انجام می دهند که سبک خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها