کد خبر : 1555481 | 31 شهریور 1397 ساعت 11:01 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلمنت: امیدوارم با تغییرات بتوانیم از بحران خارج شویم

ریدینگ با عزت‌الهی مقابل هال سیتی

سرمربی ریدینگ تصمیم دارد در بازی این هفته برابر هال سیتی برای اولین بار از خرید ایرانی خود در ترکیب اصلی بهره ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته بعد از اضافه شدن به تمرینات ریدینگ و حضور روی نیمکت ذخیره ها در جدال اواسط هفته گذشته مقابل نورویچ سیتی رسانه های نزدیک به باشگاه انگلیسی مدعی شدند پل کلمنت تصمیم دارد از سعید عزت الهی خرید جدید باشگاه از روستوف روسیه برای اولین بار در میانه میدان تیمش مقابل هال بهره ببرد.

 

1338259


ریدینگ که شکست تلخی مقابل نورویچ در خانه متحمل شد حالا با اضافه شدن سعید عزت الهی قصد تقویت ساختار میانی خود را دارد بلکه بتواند به اوضاع و احوال خود در انتهای جدول چمپیون شیپ سرو سامان بدهد. این اتفاق در حالی در دستور کار قرار گرفته که سرمربی ریدینگ با مصدومیت تعداد زیادی از ستاره های خود از جمله آدرین پوپا، دیوادواردز، گرت مککلایر و .. مواجه است.


پل کلمنت در همین خصوص گفت:« به نظرم سه روز بعد از شکست به میدان رفتن می تواند یک اتفاق خوب تلقی شود تا ما به شوک نورویچ واکنش نشان بدهیم. تغییراتی مد نظر دارم تا ارزیابی که از تیم و بازیکنان داشتم را عملی کنم بلکه بتوانیم به بهترین ترکیب ممکن برسیم. آن چه برای من اهمیت دارد این که بازیکنان تجربه کافی برای خروج از این شرایط بحرانی را دارند به همین خاطر قصد داریم با یکپارچگی بیشتر و به عنوان تیم نتایج لازم را کسب کنیم».


به این ترتیب جدال با هال سیتی به عنوان یکی از باشگاه های قدیمی و ریشه دار می تواند سرآغازی باشد برای جاه طلبی های جدید سعید عزت الهی در فوتبال جزیره تا جوان 22 ساله ایرانی طعم حضور در یکی از مهیج ترین لیگ های فوتبال دنیا را بچشد.

 

دیدگاه‌ها