کد خبر : 1557261 | 06 مهر 1397 ساعت 17:26 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: یونایتد بزرگتر از پوگبا و هر بازیکنی است

ژوزه مورینیو در نشست خبری، بازی با وستهام تایید کرد که پوگبا فردا به میدان خواهد رفت.

مورینیو: یونایتد بزرگتر از پوگبا و هر بازیکنی است

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا و پس از شدت پیدا کردن اختلافات بین مورینیو و پوگبا، شایعات جدایی ستاره فرانسوی در نقل و انتقالات زمستانی نیز قوت گرفته‌اند. در تمرین روز چهارشنبه یونایتد، تنش لفظی بین این دو نفر به سوژه شماره یک رسانه‌ها تبدیل شد.

 

 

 

1339855

 

 

مورینیو در نشست خبری بازی با وستهام در مورد پوگبا و حواشی اخیر گفت: «او فردا بازی خواهد کرد. هیچ بازیکنی از یونایتد در دو روز گذشته بهتر از پوگبا تمرین نکرده است. او برای من تفاوتی با سایرین ندارد و اگر خوب تمرین کند و از او راضی باشم، در ترکیب قرار خواهد گرفت. اگر راضی نباشم، در ترکیب جایی نخواهد داشت.

هیچ بازیکنی از جمله پوگبا بزرگتر از نام منچستر یونایتد نیست و من باید از این نام دفاع کنم. از عملکرد پوگبا در تمرینات کاملا رضایت دارم. او عالی تمرین کرده و تیم هم نیاز به بازیکن خوب دارد. پوگبا بازیکن خوبی است.»

 

پس گرفتن کاپیتانی از پوگبا: «در مورد جزئیات این موضوع هم به رسانه‌ها، هم به تیم و به صورت ویژه به خود پوگبا توضیح داده‌ام. او بازیکنی بزرگ است ولی نه یک کاپیتان.»

 

تنش با پوگبا در تمرین: «در مورد محتوای حرف‌هایمان چیزی به شما نمی‌گویم. یک گفت‌و گویی بود که برای شما رسانه‌ها به سوژه خوبی تبدیل شد. 15 دقیقه ابتدای تمرین برای خبرنگاران آزاد بود ولی چیزی که شما دیدید، ممکن است هر روز و در هر تمرینی اتفاق بیفتد. دوست دارم در طول ماه فقط یک جلسه تمرینی در 15 دقیقه اول با حضور خبرنگاران باشد.»

 

 

دیدگاه‌ها