کد خبر : 1558012 | 09 مهر 1397 ساعت 17:36 | 140.6K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با والنسیا

واکنش جالب مورینیو به شایعه تماس تلفنی زیدان

ژوزه مورینیو روزهای خوبی را در یونایتد پشت سر نمی گذارد و خطر اخراج او را تهدید می کند. زیدان جدی ترین گزینه جانشینی او محسوب می شود.

واکنش جالب مورینیو به شایعه تماس تلفنی زیدان

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 3-1 برابر وستهام، تنش لفظی با پوگبا در تمرین و بیرون گذاشتن الکسیس سانچس از فهرست 18 نفره بازی با وستهام، شرایط مورینیو در یونایتد متزلزل تر از همیشه شده است. شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه او تا یک هفته دیگر اخراج خواهد شد هرچند که نتایج یونایتد در دو بازی پیش رو برابر والنسیا و نیوکاسل نیز در اینده او تاثیر گذار خواهند بود.

این بدترین شروع یونایتد از سال 1989 است. آنها در سه بازی گذشته رنگ پیروزی را به خود ندیده اند.

 

 

 

1341475

 

 

بازی با والنسیا:« هفته های چمپیونزلیگ همیشه مهم هستند. منتظر یک بازی دشوار برابر حریفی دشوار هستم. همه می خواهند در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند ولی خیلی ها نمی توانند به این هدف برسند. بازی بزرگی پیش رو داریم.»

 

خنده های پوگبا در لحظه شکست یونایتد از دربی کانتی:« واکنش بازیکنان متفاوت است. هیچ بازیکنی شبیه دیگری نیست. برخی مواقع آنچه که از یک بازیکن می بینید با حس درونش متفاوت است. ممکن است بازیکنی بخندد ولی غمگین ترین آدم دنیا باشد و برعکس می توان غمگین بود ولی برای دیگران فیلم بازی کند.

در دو جلسه تمرینی اخیر، همه بازیکنان را کاملا متعهد و متمرکز روی بازی با والنسیا دیده ام. پس از 20 سال حضور در دنیای مربیگری به شما می گویم که هیچ بازیکنی به زمین نمی رود تا به مربی و باشگاهش خیانت کند. این را می توانید از فوتبالیست های مشهور سابق نیز بپرسید. اگر یکی از آنها ضد حرف من را بزند، ادعایم را پس می گیرم. من همیشه معتقدم که بازیکنانم تمام توان خود را در زمین می گذارند. تکرار می کنم که بازیکنانم با من صادق هستند.»

 

مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد خطر اخراجش گفت:« خیر، هیچ نگرانی از این بابت ندارم.»

 

 

گفته می شود که پس از شکست برابر وستهام، از سوی اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه به مورینیو اولتیاتوم داده شده است. آقای خاص در واکنش به این شایعه گفت:« این یک بحث خصوصی است. من از شما سوال نمی کنم که با چه کسی صحبت کرده اید چرا که این قضیه به من ارتباطی ندارد. من کارم کمک به پیشرفت تیم است و این کار را هم خوب بلدم. وظیفه من همین است.»

 

 

1341541

 

1341542

 

تماس تلفنی زیدان:«از آن دوستی که پشت‌سرت(اشاره به خبرنگار نشریه سان) نشسته باید این پرسش را بپرسی چون او بوده که این داستان را نوشته است»

 

سخت ترین دوران مربیگری؟ سکوت مورینیو

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها