کد خبر : 1560863 | 21 مهر 1397 ساعت 17:26 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

سردار، سید حسین، آرمین؛ در مرحله اثبات (عکس)

کارلوس کی روش هنوز به یک فهرست و لیست نهایی نرسیده و به همین دلیل بازیکنان انگیزه فراوانی برای اثبات خود دارند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در گفت و گوی پیش از تمرین خود درباره موضوع مهمی صحبت کرد؛ تغییر سبک بازی تیم ملی با توجه به شرایط حریفان ایران که مطمئنا می تواند منتج به تغییراتی در ترکیب ملی پوشان شود.


از سوی دیگر سرمربی تیم ملی در اردوهای اخیر خود بازیکنان جدیدی را به تیم ملی اضافه کرده و چهره های جوان زیادی این روزها در کمپ تیم ملی برای رسیدن به ترکیب اصلی ایران می جنگند.


سردار آزمون بعد از بازگشت دوباره به تیم ملی هر چند حمایت کامل کی روش را دارد اما شاید تغییر سبک تیم ملی و البته یک تنبیه جزئی موضوعاتی است که احتمالا می تواند منتج به نیمکت نشینی آزمون شود؛ موضوعی که باعث می شود تا سردار با انگیزه بیشتری به دنبال اثبات خود به سرمربی تیم ملی باشد.


سید حسین حسینی نیز برای اثبات خود به کی روش، تنها تمرینات تیم ملی را فرصت دارد. حسینی فعلا از دروازه استقلال دور است و به همین دلیل در تمرینات برای رسیدن به ترکیب 3 نفره دروازه بان های اصلی ایران و البته پیراهن شماره یک تیم ملی می جنگد و می خواهد که این بار از فهرست ایران جا نماند.


آرمین سهرابیان اما شرایط متفاوت تری دارد؛ سهرابیان که با حوصله فراوان خود را به شفر تحمیل کرد در اولین اردوی های تیم ملی حضور دارد و شاید دورخیز اصلی او برای سال های آینده باشد. با این وجود سهرابیان نیز برای رسیدن به اولین بازی های ملی خود در رده بزرگسالان انگیزه های فوق العاده ای دارد و می جنگد تا شاید بتواند نظر مساعد کی روش را برای رسیدن به فهرست تیم ملی جلب کند.

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها