کد خبر : 1563070 | 30 مهر 1397 ساعت 17:24 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه 1 شهرداری ماهشهر 1؛

لیگ‌یک/ تساوی نود مقابل شاگردان مهابادی

نود ارومیه پس از شکست در جام حذفی برابر پرسپولیس، مقابل شهرداری ماهشهر موفق به کسب یک امتیاز شد.

لیگ‌یک/ تساوی نود مقابل شاگردان مهابادی

به گزارش "ورزش سه"، روز دوم هفته نهم رقابت های لیگ یک امروز برگزار شد و در یکی از این مسابقات نود ارومیه که بازی خیلی خوبی در آخرین دیدار خود برابر پرسپولیس در جام حذفی ارائه داده بود و با یک گل در ورزشگاه آزادی شکست خورد، در خانه به مصاف شاگردان داود مهابادی رفت.


این دیدار در شرایطی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که تیم شهرداری ماهشهر شروعی طوفانی در بازی داشت و سه موقعیت گلزنی بسیار خوب ایجاد کرد که یکی از آنها به ثمر نشست و محمد پورسواریان روی یک ضربه ایستگاهی حساب کار را به سود میهمان تغییر داد.


در ادامه تیم ارومیه برای جبران نتیجه دست به حملاتی زد ولی به نتیجه نرسید تا تیم میهمان برنده نیمه اول باشد ولی در شروع نیمه دوم روی یک ارسال در دقیقه 47 فرزاد محمدی بازی را به تساوی کشاند.


پس از این دو گل، بازی بیشتر روی هوا جریان داشت و دو تیم اگرچه حملاتی نصف و نیمه را روی دروازه حریف ترتیب دادند ولی در گلزنی موفق نبودند تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.


با این تساوی نود ارومیه 7 امتیازی شد و شهرداری ماهشهر 6 امتیازی؛ البته فشرده بودن جدول رده بندی فرصت خوبی برای این دو تیم جهت خروج از رتبه های انتهایی است.

دیدگاه‌ها