کد خبر : 1566009 | 12 آبان 1397 ساعت 17:14 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

6 مصدوم روی دست رضا مهاجری

روز دوشنبه ورزشگاه بنیان دیزل میزبان تیم های ماشین سازی و استقلال تهران است دیداری که یرای هر دو تیم از جهات زیادی حائز اهمیت است.

6 مصدوم روی دست رضا مهاجری

 به گزارش ورزش "سه"، دو تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و استقلال تهران در حالی به مصاف هم می روند که هر دوی این تیم ها آخرین مصافشان را در جام حذفی به رقبایشان واگذار کرده اند و از روحیه چندانی برخورد دار نیستند و نتیجه گرفتن در این بازی می تواند تا حدی مرهمی باشد بر زخم های این دو تیم  که روز و حال چندان خوشی را تجربه نمی کنند.


تیم ماشین سازی نتوانست در ورزشگاه خانگی از سد داماشی بگذرد که در حال حاضر در دسته دوم باشگاههای کشور بازی می کند و در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد و استقلال نیز در برابر سایپا در پایان 120 دقیقه ای به نتیجه ای بهتر از 2 بر 2 در مقابل تیم 10 نفره سایپا دست پیدا نکرد، تا آنها هم در ضربات پنالتی قافیه را به شاگردان علی دایی واگذار کنند .


نکته جالب توجه حذف هر دوی آنها در ضربات پنالتی است که در حالی صورت پذیرفت که  هر دوی آنها میزبان بازی هم بودند. 120 دقیقه بازی هر دوی این تیم ها دیگر جایی برای گرفتن بهانه خستگی برای کادر فنی هیچکدام باقی نمی گذارد. 


اما به گفته پزشک ماشین سازی، احمد زنده روح، پیمان بابایی، محسن یوسفی، مصطفی سالاری، فرید بهزاد کریمی و مسیح زاهدی مصدوم هستند و از این جمع احتمالا فقط مسیح زاهدی که به بازی با استقلال خواهد رسید و بازیکنان دیگر احتمالا قریب به یقین هیچ شانسی را برای بازی در مقابل تیم استقلال ندارند.

دیدگاه‌ها