کد خبر : 1569853 | 28 آبان 1397 ساعت 17:28 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

از حاتمی تا ربیع خواه؛

ثاقبی استادِ استفاده از اشتباهات پرسپولیسی ها!

ضربه ربیع خواه به ثاقبی فرصت طلب رسید تا او با ضربه ای آرام دروازه رادوشویچ را باز کند.

ثاقبی استادِ استفاده از اشتباهات پرسپولیسی ها!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در روز زمستانی رقم خورد که شاگردان حمید درخشان در پرسپولیسِ بحران زده لیگ چهاردهم در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تراکتورِ تونی اولیویرا رفتند. بازی در شرایط متعادلی دنبال می شد و حتی تیم میهمان فرصت گلزنی هم داشت اما سر توپ نا به جای بابک حاتمی، شاهین ثاقبی را در محوطه جریمه پرسپولیس با سوشا تک به تک کرد و ثاقبی پس از دریبل مکانی دروازه پرسپولیس را گشود.

ثاقبی پس از تراکتور راهی ملوان و سپاهان شد و افت و خیزهای زیادی را تجربه کرد تا این که بار دیگر موفق شد برابر پرسپولیس گلزنی کند. این بار هافبک تکنیکی پیکانی ها در محوطه جریمه پرسپولیس حضور خوبی داشت و توانست از اشتباه محسن ربیع خواه و غفلت مدافعان پرسپولیس بهره برده و دروازه را باز کند.

 

اکنون او امیدوار است پیکان با همین گل برنده بازی شود تا دومین گلش به پرسپولیس نیز سه امتیازی باشد. ثاقبی در ابتدای مسابقه هم دوئل های زیادی با آدام همتی داشت و در میانه زمین بسیار فعال ظاهر می شد. چند باری زمزمه های حضور او در پرسپولیس هم شنیده می شد اما این اتفاق رخ نداد تا حالا ستاره سابق تراکتور، در قامت گلزن پیکان به پرسپولیس ظاهر شود.

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها