کد خبر : 1572218 | 08 آذر 1397 ساعت 12:07 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین خط حمله می برد یا بهترین خط دفاعی؟

سپاهان – پدیده فردا برگزار کننده حساس ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر و شاید حساس ترین بازی نیم فصل خواهند بود، چرا که برنده این بازی به احتمال قوی قهرمانی نیم فصل بازی ها را از آن خود خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار فقط مصاف تیم های اول و دوم جدول نیست. مصاف بهترین خط دفاعی با بهترین خط هجومی نیز هست. عنوان بهترین خط دفاعی در اختیار تیم پدیده مشهد است که تا به این جای کار و بعد از 12 بازی 5 گل خورده است. معدل گل خورده این تیم در هر بازی کمتر از نیم گل است. سپاهان هم با بهره گیری از کی روش استنلی در نوک خط حمله و مهرداد محمدی و سجاد شهبازاده در کناره ها دارای بهترین خط حمله است و تا به این جای کار  25 گل زده است. با این حساب می توان گفت میانگین گل زده این تیم در هر بازی بیش از 2 گل است. 

 

بهترین خط حمله می برد یا بهترین خط دفاعی؟ باید به این نکته مهم اشاره کرد پدیده اگر چه در فاز دفاعی بهترین عملکرد را داشته است اما در فاز حمله هم تیم زهرداری است. 17 گل در 12 بازی اگر چه آمار پایین تری نسبت به تیم سپاهان است اما تیم پدیده را به 80 درصد از امتیازات بازی ها رسانده است. 

 

در تیم سپاهان اما کی روش استنلی در بازی فردا حضور نخواهد داشت. این بهترین خبر ممکن برای پدیده است به این خاطر که کی روش پرتوان و پر تلاش بازی می کند و در ارسال از کناره ها از عقب به فضا می زند و به تیم مدافع اجازه برنامه ریزی برای دفع توپ را نمی دهد. از حسن های حضور کی روش در ترکیب تیم سپاهان موقعیت سازی برای هم تیمی ها است. در غیاب کی روش احتمالا سجاد در نوک خط حمله به میدان می آید و ساسان انصاری و مهرداد محمدی به عنوان بال ها ایفای نقش خواهند کرد.

 

1357097

 

اما در تیم پدیده گل زنی فقط به یک بازیکن ختم نمی شود که البته این حسن است. پدیده برای تبدیل شدن به تیم هجومی فقط چند ثانیه فرصت می خواهد و این بدین معنی است که ضد حملات خوبی می زند. بنابراین باید گفت خط دفاعی تیم سپاهان هم روز آرام و بدون دردسری را نخواهد داشت.

 

1357612

دیدگاه‌ها