کد خبر : 1572552 | 09 آذر 1397 ساعت 16:14 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات ویژه مصدومان پرسپولیس در شهید‌ کاظمی

سیامک نعمتی، شایان مصلح، حسین ماهینی و محمد انصاری تمرینات متفاوت و ویژه ای را پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها پرسپولیس 4 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود ندارد. ماهینی و انصاری دفاع کناری های پرسپولیس با پارگی رباط دست و پنجه نرم می کنند و احتمالا از ابتدای فصل آینده با آمادگی همچون گذشته در میادین حاضر خواهند شد. شایان مصلح در بازی با تراکتور و پس از برخورد با دانیال اسماعیلی فر مصدوم شد و نعمتی نیز در آستانه بازی با ماشین سازی به جمع بازیکنان آسیب دیده پرسپولیس پیوست تا جمع مصدوم ها جور شود.

 

آن ها امروز در شرایطی که دیگر بازیکنان تمرین ریکاوری را پشت سر می گذاشتند، تمرینات ویژه ای را انجام دادند. ماهینی و انصاری در سالن وزنه بودند و به انجام کارهای بدنسازی می پرداختند. ماهینی پیش تر عمل جراحی روی زانوی خود را انجام داده و انصاری نیز در روزهای آینده زیر تیغ جراحان خواهد رفت.

 

1359106

 

شایان مصلح که احتمالا به بازی با سپاهان و ذوب آهن خواهد رسید، در طول تمرین تنها دور زمین دوید و به احتمال زیاد در روزهای بعدی در تمرینات گروهی حضور خواهد داشت.

 

1359105

 

سیامک نعمتی هم که گفته می شود یک ماه از میادین دور خواهد بود، زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس تمرینات خود را پشت سر گذاشت. البته روز گذشته دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که نعمتی زودتر از زمان مقرر به تمرینات تیمی بازگردد.

 

دیدگاه‌ها