کد خبر : 1572625 | 09 آذر 1397 ساعت 20:00 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: داشتن انگیزه برای فتح بوندسلیگا آسان نیست

نیکو کوواچ سرمربی جوان بایرن ایجاد انگیزه برای کسب موفقیت های متوالی در بوندسلیگا را وظیفه خود و بازیکنانش دانست.

کوواچ: داشتن انگیزه برای فتح بوندسلیگا آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 6 سال فتح متوالی بوندسلیگا، بایرن مونیخ امسال با نیکو کوواچ شرایط خوبی نداشته و 9 امتیاز با دورتموند صدرنشین فاصله دارد. حالا نیکو کوواچ ضمن اعتراف به عملکرد نه چندان خوب بایرن در این فصل از رقابت های داخلی ابراز امیدواری کرد این شرایط در هفته های آتی بهتر شود.

 

نیکو کوواچ گفت: "من در رابطه با بخش های مثبت و منفی عملکرد تحقیق می کنم زیرا می خواهم همه چیز بهتر شود. طی این 5 ماه حضور در بایرن مونیخ در برخی ابعاد پیشرفت حاصل شده و در برخی موارد نارضایتی وجود دارد اما من می توانم با همه چیز کنار بیایم. من در حال حاضر در مورد همه موارد با تیم مربیگری خود همفکری کرده و همه چیز را، به عنوان مثال تغییرات تاکتیکی را تجزیه و تحلیل می کنیم.

 

1357387

 

موارد دیگری هم وجود دارد اما من آن را برای خودم نگه می دارم زیرا نمی خواهم همه چیز را بگویم. در بوندسلیگا بایرن برای 6 سال متوالی قهرمان آلمان شده است و کار ما برای ایجاد انگیزه بیشتر و بیشتر آسان نیست اما بازیکنان من حرفه ای هستند.

 

آنها قبلا ثابت کرده اند که می توانند به خود انگیزه بدهند و کادر فنی باید روی این موضوع کار کند اما وظیفه بازیکنان نیز رسیدن به بالاترین سطح عملکردشان است.

 

در حال حاضر بایرن در 3 جام می جنگد اما ما در بوندسلیگا خوب عمل نکرده ایم و برای رسیدن به رتبه های بالای جدول باید این هفته نمایش خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها