کد خبر : 1583599 | 23 دی 1397 ساعت 19:19 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا: رونالدو و مسی در یک سطح هستند

پائولو دیبالا، ستاره جوان یوونتوس، معتقد است کیلیان امباپه و نیمار می توانند در آینده جانشین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شوند.

دیبالا: رونالدو و مسی در یک سطح هستند


به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا که رابطه نزدیکی با پل پوگبا، ستاره سابق یوونتوس و یکی از اهداف بیانکونری در بازار نقل و انتقالات دارد، ابراز امیدواری کرد بتواند دوباره در کنار هافبک فرانسوی منچستریونایتد بازی کند.

 

شایعات انتقال پوگبا به یوونتوس: "من همیشه دوست دارم در کنار بازیکنی در سطح پوگبا بازی کنم اما هر تصمیمی که وی در مورد آینده اش بگیرد، من همیشه برای او آرزوی موفقیت می کنم."

 

1352933

 

تاثیر رونالدو در یوونتوس: "همه می دانند رونالدو چقدر برای یووه مهم بوده و بیانگر چه چیزی برای رقبای ماست. رونالدو چه در تمرین و چه در مسابقه از همه توان خود استفاده می کند و الگوی خوبی برای بازیکنان جوان است. از نظر من رونالدو و مسی در یک سطح هستند اما در آینده نیمار و بالاتر از همه امباپه، می توانند با این دو بازیکن رقابت کنند."

 

دیدار با اتلتیکو مادرید: "لیگ قهرمانان هدف اصلی ما در این فصل است و ما همه کار برای قهرمان شدن در این جام انجام خواهیم دید. اتلتیکو مادرید و لیورپول، بدترین قرعه ای بودند که می توانستند نصیب ما شوند."

دیدگاه‌ها