کد خبر : 1584774 | 28 دی 1397 ساعت 11:31 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک بارسا یک گام به آرسنال نزدیک شد

باشگاه آرسنال در آستانه ثبت قرارداد با دنیس سوارز، هافبک جوان بارسلونا است.

هافبک بارسا یک گام به آرسنال نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری در کنفرانس خبری خود، تایید کرد که مذاکراتی بین آنها و هافبک بارسلونا در جریان است و صحبت‌هایی بین دو طرف انجام شده است. البته که هنوز توافقی بین دو طرف صورت نگرفته ولی گفته می‌شود او به صورت قرضی به آرسنال خواهد پیوست و در پایان فصل، بند خرید او فعال خواهد شد. در حالی که در فضای شایعات، برخی معتقدند که احتمال منتفی شدن این انتقال وجود دارد، اما نامزد سوارز، هواداران آرسنال را از بابت انتقال او به آرسنال مطمئن کرد.

 

 

1373844

 

 

نادیا آویلس، در اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد که نشان می‌دهد او در لندن حضور دارد که سفر او در این مقطع ، تنها برای نهایی کردن انتقال نامزدش به این شهر و پیوستن به آرسنال است. سوارز روز گذشته در جریان دیدار کوپا دل ری مقابل لوانته، به عنوان یار جانشین به میدان رفت و دقایقی بازی کرد.

 

هواداران آرسنال نیز که از انتقال این هافبک با استعداد به تیمشان استقبال می‌کنند، در قسمت کامنت‌ها خوشحالی خود را بیان کردند. آنها نوشتند :" به شمال لندن خوش آمدید" و " به آرسنال خوش آمدید"! شکی نیست که امری به دنبال نهایی کردن انتقال است ولی به نظر می‌رسد رسمی شدن حضور سوارز در آرسنال، نیاز به کمی فرصت داشته باشد.

دیدگاه‌ها