کد خبر : 1587109 | 07 بهمن 1397 ساعت 11:15 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

میخاین لوپز در ۳۸ سالگی به توکیو پای می‌گذارد

دورخیز اسطوره کشتی کوبا برای طلای چهارم

پرافتخارترین فرنگی کار سنگین وزن جهان قصد دارد در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو به میدان برود.

دورخیز اسطوره کشتی کوبا برای طلای چهارم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر مسابقات بین المللی جام تختی در بخش کشتی فرنگی به میزبانی اندیمشک برگزار شد و یکی از تیم هایی که در این رقابت ها حاضر شده بود، فرنگی کاران کوبایی بودند.


اسکار پینو هیندز، فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم کوبا درباره حضورش در جام تختی گفت: در جام تختی شرکت کردم تا عملکرد خودم را ارزیابی کنم و برای حضور در مسابقات پیش رو از جمله رقابت های قاره ای و جهانی که امسال با کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 همراه است آماده شوم.


وی ادامه داد: در دو سال اخیر در مسابقات جهانی صاحب مدال برنز شده ام، سال قبل در یک لحظه غفلت به سیمنوف روس باختم و شانس حضور در دیدار فینال را از دست دادم و در حال حاضر هدفم کسب مدال المپیک است.


دارنده دو مدال برنز سنگین وزن جهان در مورد شرایط میخاین لوپز سنگین وزن قدرتمند کوبایی تصریح کرد: لوپز خود را برای المپیک آماده می کند و تاکنون چند بار من را در مسابقات انتخابی برده است و به نظرم لوپز بهترین کشتی گیر دنیاست.


میخاین لوپز، فرنگی کار سنگین وزن کوبایی در ۳ دوره اخیر المپیک به مدال طلا دست یافته و در حالی که الان ۳۶ سال دارد، به فکر کسب چهارمین طلای خود در المپیک ۲۰۲۰ است. او با ۵ طلای جهان و ۳ طلای المپیک دومین کشتی گیر پرافتخار تاریخ به حساب می آید.

 

دیدگاه‌ها