کد خبر : 2021979 | 28 اردیبهشت 1403 ساعت 16:15 | 21.2K بازدید | 12 دیدگاه

آلگری: نوبت مربی جدید است، دیگر قربانی یووه نیستم!

روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا، موضع ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، در مورد اخراج از این باشگاه را با نقل قولی از این مربی توضیح داده است.

آلگری: نوبت مربی جدید است، دیگر قربانی یووه نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس قصد دارد آلگری را اخراج کند و چندین منبع مدعی شده‌اند که بانوی پیر قصد دارد تصمیمش را حداکثر تا اواخر امروز به‌صورت رسمی اعلام کند.

مربی ایتالیایی چهارشنبه‌شب پس از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا در فینال مقابل آتالانتا، به شکل عجیبی عصبانی و با داوران، مدیران باشگاه و یک خبرنگار درگیر شد.

طبق اعلام کوریره دلا سرا، آلگری هرگز با جونتولی، مدیر باشگاه، رابطه خوبی نداشته است و این زوج درباره تقویت تیم در ژانویه ایده‌های متفاوتی داشته‌اند.

2022860

آلگری: من قربانی یووه بودم اما به‌زودی تمام خواهد شد!

گفته می‌شود در نیم‌فصل آلگری جاکومو بوناونتورا یا روبرتو پریرا را می‌خواست، در حالی‌که جونتولی کارلوس آلکاراز را به‌صورت قرضی با گزینه خرید از ساوتهمپتون و تیاگو ژالو را با انتقال دائمی از لیل به خدمت گرفت.
بر اساس این گزارش، آلگری از برخورد جونتولی با او ناامید شده است.

طبق این گزارش، آلگری در مورد اختلافش با مدیریت باشگاه گفته است: «تاکنون من قربانی یووه و تصمیمات اشتباه آنها بوده‌ام. خوشبختانه این وضعیت به‌زودی تمام خواهد شد. ببینیم فصل بعد چه کسی خواهد بود.»

گفته می‌شود مدیران یووه، به‌خصوص جونتولی، در روزهای اخیر با تیاگو موتا، سرمربی بولونیا، جلساتی داشته‌اند و او قرار است به‌زودی جانشین آلگری شود.

دیدگاه‌ها