کد خبر : 1593511 | 03 اسفند 1397 ساعت 09:04 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

امری: برنامه بازی را درست مثل نقشه پیاده کردیم

اونای امری که شاگردانش در بازی رفت مقابل باته بوریسوف شکست خورده بودند، دیشب در بازی برگشت، 3-0 به پیروزی رسیدند تا به مرحله یک‌هشتم لیگ اروپا راه یابند و امری را راضی کنند.

امری: برنامه بازی را درست مثل نقشه پیاده کردیم

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری، سرمربی آرسنال از شاگردانش به خاطر اینکه برنامه بازی طراحی شده توسط او را دیشب در بازی برگشت مقابل باته بوریسوف به خوبی اجرا کردند و باعث شدند توپچی‌ها با نتیجه 3-0 به پیروزی رسیده و به مرحله یک‌هشتم لیگ اروپا راه یابند، تشکر و قدردانی کرد.

 

آرسنال هفته گذشته در بلاروس، با نتیجه 1-0 مقابل باته بوریسوف شکست خورده بود اما توپچی‌ها در خانه خود، در یک بازی نسبتا راحت با نتیجه 3-0 به پیروزی رسیدند تا صعودشان به مرحله بعدی لیگ اروپا را قطعی کنند.

 

امری در پایان بازی گفت:" ما باید در این بازی احتیاط می‌کردیم چون اگر آنها گل می‌زدند ممکن بود بتوانند به بازی برگردند. پیام ما به بازیکنان این بود که وقتی گل زدید کار را تمام شده ندانید و به تلاش ادامه بدهید".

 

1382136

 

اونای امری در ادامه گفت:" به بازیکنانم گفتم وقتی گل دوم را هم زدید باز هم برای زدن گل بعدی تلاش کنید. به بچه‌ها گفته بودم ما در این 90 دقیقه به دو، سه یا چهار گل یا حتی گلهای بیشتری نیاز داریم".

 

سرمربی توپچی‌ها در ادامه اظهار داشت:" بازیکنان ما توانستند برنامه بازی را همانطور که برنامه‌ریزی کرده بودیم به اجرا در بیاورند. ما با سانترهای متعدد بارها توانستیم در داخل محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت بشویم. ما بازده و تاثیرگذاری‌ای که می‌خواستیم را در این بازی داشتیم. همان بازدهی که در بازی رفت در خانه حریف از آن بی‌بهره بودیم".

 

دیدگاه‌ها