کد خبر : 1601650 | 11 فروردين 1398 ساعت 19:00 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

شکست ناپذیری ذوبی ها به عدد 7 رسید

صنعت 1 ذوب آهن 2؛ تیر خلاص با ضربه سر سید

شاگردان منصوریان با گلی که در ۱۵ دقیقه پایانی بازی به زیبایی به ثمر رساندند توانستند به سه امتیاز شیرین در آبادان دست پیدا کنند.

صنعت 1 ذوب آهن 2؛ تیر خلاص با ضربه سر سید

به گزارش ورزش سه، یکی از آخرین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد جایی که طلایی پوشان صنعت نفت باید برابر سبزپوشان ذوب آهن می ایستادند. بازی در دقایق ابتدایی با قدرت فرصت‌طلبی ذوب‌آهنی‌ها یک گل برای این تیم به همراه داشت اما در ادامه و در حالی که نیمه اول هنوز به نیمه های خود نرسیده بود یک شوت دقیق از سوی بازیکن خارجی آبادانی ها بازی را به تساوی کشاند. بازی با همین نتیجه پیگیری میشد  تا اینکه در ۱۵ دقیقه پایانی یک ارسال دیدنی و یک ضربه سر تماشایی تیر خلاص را به پیکر تیم میزبان زد و شاگردان منصوریان توانستند این بازی را به سود خود به پایان برسانند.

 

با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش ۳ باشید:

 


هفته بیست و سوم لیگ هجدهم؛ یکشنبه 11.01.1398؛ ساعت 17‌؛ ورزشگاه تختی آبادان

 


داور: علی صفایی.    کمک ها: محمدرضا مدیرروستا و محسن سلطانی

 


صنعت نفت آبادان:

شهاب گردان، وفا هخامنش، عقیل کعبی، سیروان قربانی، جعفر سلمانی(84 محمدرضا غبیشاوی)، مصطفی احمدی، میلاد جهانی، ریکانی(84 رضا جبیره)، اولیویرا(84 فاخر تهامی)، ماکومبا


سرمربی:پائولو سرجیو


ذوب آهن :

رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، مجتبی مقتدایی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس، محمدرضا حسینی و کریستین اوساگوانا
سرمربی:علیرضا منصوریان

 

اخطار

 

ماکومبا کانجی(14)، وفا هخامنش (18 و 48 (اخراج)) از صنعت نفت آبادان


شرح گل ها:

صنعت نفت آبادان 0 ذوب آهن اصفهان 1 (دقیقه 6، زبیر نیک نفس) : در حالی که تنها دقایقی از آغاز بازی دو تیم گذشته بود یک حرکت انفجاری از سمت راست ذوبی ها با ارسال دقیق و میلیمتری ارسلان مطهری موقعیت خوبی برای زبیر نیک نفس ایجاد کرد و این بازیکن سابق صنعت نفت با شوتی دیدنی دروازه حریف را باز کرد.

 

صنعت نفت آبادان 1 ذوب آهن اصفهان 1 (دقیقه 20، ماکومبا) : در حالی که بازی با یک گل به سود تیم مهمان در جریان بود ماکومبا پشت محوطه جریمه ذوبی‌ها صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن یکی دو مدافع این تیم با شوتی به سمت دروازه مظاهری اولین گل صنعت را به ثمر رساند ضربه ای که در میانه های راه با برخورد به مدافع سبزپوشان تغییر جهت داد تا گلر ذوبی ها به این توپ نرسد.

 

صنعت نفت آبادان 1 ذوب آهن اصفهان 2 (دقیقه 76، سیدمحمدرضا حسینی): در حالی که بازی رو به دقایق پایانی بود یک ارسال دیدنی از سوی مدافع کناری ذوبی ها باعث شد تا حسینی با ضربه سری دیدنی گل برتری را وارد دروازه صنعت نفتی ها کند.

شرح بازی:

شاگردان منصوریان در حالی که نیاز به سه امتیاز بازی امروز داشتند در نهایت توانستند با دو گل در دقایق ابتدایی و انتهایی به یک برد شیرین دست پیدا کردند.

 ذوب‌آهن در مقابل زردپوشان خیلی زود و در دقیقه 6 توسط زبیر نیک نفس به گل رسید تا شاگردان منصوریان به پیروزی در این بازی امیدوار شوند اما در ادامه فشار حملات نفت آبادان باعث شد در دقیقه 20 ماکومبا کانجی کار را به تساوی بکشاند.

گل مردود ماکومبا کانجی در دقیقه 15 که با استفاده از دست به ثمر رسید و یک کارت زرد برای مهاجم صنعت نفت به همراه داشت، همچنین فرصت تک به تک اوساگوانا مهاجم ذوب آهن که توسط گردان مهار شد، از موقعیت‌های هدر رفته نیمه اول بود.

اخراج وفا هخامنش، مدافع تیم نفت در دقیقه 28 اتفاق مهم این بازی در نیمه نخست بود که نفتی‌ها را 10 نفره کرد اما یک یار بیشتر هم باعث نشد که ذوب آهن نسبت به حریف، برتری پیدا کند و در یک ربع پایانی نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند تا در نهایت با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم، صنعت نفت 10 نفره برابر ذوب آهن 11 نفره قرار گرفت و در شرایطی که بازی پایاپای دنبال می‌شد و هر دوتیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند، این تیم ذوب آهن بود که در دقیقه 76 با ضربه سر محمدرضا حسینی دروازه زردپوشان را برای دومین بار گشود و از میزبان پیش افتاد.

پائولو سرجیو بعد از گل دوم ذوب آهن دست به 3 تعویض متوالی زد و تیمش را برای زدن گل مساوی به جلو هدایت کرد اما حملات دقایق پایانی زردپوشان ثمری برای این تیم نداشت و بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک ذوب آهن خاتمه یافت.

 

دیدگاه‌ها