کد خبر : 1601675 | 11 فروردين 1398 ساعت 19:28 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاردیف 1-2 چلسی

پیروزی دراماتیک چلسی بر کاردیف با گل آفساید!

چلسی در دیداری که تا دقیقه 85 با یک گل عقب بود، توانست دو گل زده و بازی باخته را با پیروزی عوض کند.

پیروزی دراماتیک چلسی بر کاردیف با گل آفساید!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که پیش از این بازی در رده ششم جدول قرار داشت برای حفظ شانس کسب سهمیه نیاز مبرم به پیروزی بر حریف ولزی داشت. کاردیف هم با قرارداشتن در رده 18 برای سقوط نکردن می جنگید. نیمکت نشینی اولیویه ژیرو و ادن هازارد در این بازی نیز جالب توجه به نظر می رسید.

 

 

1394212

 

 

نیمه اول بازی کم حادثه ای را شاهد بودیم. چلسی با 73 درصد مالکیت توپ سلطه بی چون و چرایی برای میزبانش داشت اما شاید تنها خطر جدی آبی ها شوت محکم دقیقه 11 پدرو روی پاس ویلیان بود که با اختلاف اندک از روی دروازه راهی اوت شد.

 

 

1394210

 

 

کاردیف با تجمع در زمین خودی چشم به ضدحملات داشت و یکی دو موقعیت نه چندان جدی نیز خلق کرد به خصوص شوت از راه دور کاماراسا که در آغوش کپا آرام گرفت. از دیگر موقعیت های نیمه اول نیز می توان به ضربه کاشته ویلیان اشاره کرد که تبدیل به گل نشد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

 

1394208

 

بازی در نیمه دوم به دقیقه 1 نرسیده بود که کاردیف به گل رسید. پاس آرتر در بیرون محوطه جریمه به کاماراسا رسید و ضربه تماشایی این بازیکن به طاق دروازه چلسی چسبید. شیرجه بلند کپا نیز مانع این گل نشد.

 

 

1394206

 

 

ساری چند دقیقه بعد ادن هازارد را به میدان فرستاد تا چلسی آرایشی هجومی تری به خود بگیرد. ستاره بلژیکی در بدو ورود به زمین می توانست گلزنی کند اما در شلوغی جلوی دروازه و قبل از اینکه اقدام به شوتزنی کند، مدافع کاردیف با دخالت به موقع خود توپ را دور کرد.

 

 

1394229

 

 

دقیقه 73 بازی چلسی تا آستانه گلزنی پیش رفت اما شوت محکم ویلیان با اختلافی بسیار اندک از کنار تیر عمودی راهی اوت شد.

حملات چلسی دقیقه 84 به ثمر نشست. کرنر ویلیان در تیر یک با ضربه سر آلونسو همراه شد و سپس آسپلیکوئتا در موقعیت آفساید با ضربه سری دیگر دروازه کاردیف را باز کرد. گل کاملا آفساید بود ولی عجیب اینکه کمک داور پرچم نزد!

 

 

1394230

 

 

این پایان کار نبود و دقیقه 90 بازی روی سانتر زیبای ویلیان از سمت راست و ضربه سر لوفتوس چیک، چلسی به گل دومش نیز رسید. گلی که این بار مشکلی نداشت.

در نهایت این بازی با برتری 1-2 چلسی خاتمه یافت و این تیم 60 امتیازی شد. چلسی با یک بازی بیشتر با آرسنال هم امتیاز شد ولی  در رده ششم باقی ماند.

 

دیدگاه‌ها