کد خبر : 1601689 | 11 فروردين 1398 ساعت 19:29 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

تیم روانخواه در یک قدمی صعود به لیگ یک

تیم امید رضا روانخواه (نیروی زمینی تهران) در یک قدمی صعود به رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، این تیم امروز در هفته بیست و چهارم لیگ 2 و در گروه ب موفق شد در خانه تیم استقلال رامشیر با دو گل پیروز شود. این سه امتیاز ارزشمند شاگردان مربی استقلالی را 42 امتیازی کرد. اگر چه آنها یک بازی بیشتر از تیم دوم انجام داده اند اما 4 امتیاز از تیم دوم پیش هستند و در صورت پیروزی در بازی پایانی که دوشنبه هفته بعد در تهران و در برابر تیم پاس تهران انجام خواهد شد ، قطعا به لیگ یک صعود خواهند کرد. هر چند شاید نتیجه مساوی هم رای به صعود تیم نیروی زمینی دهد. نیروی زمینی در شرایطی صدرنشینی را از دست می دهد که در بازی آخر ببازد و تیم دوم هم هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. البته باید به این نکته اشاره کرد بازی پایانی نیروی زمینی بازی سختی است به این دلیل که پاس هم جز مدعیان صعود است وهمه تلاش خود را به کار می گیرد که در بازی با نیروی زمینی در تهران سه امتیاز را کسب کند.

 

نیروی زمینی انصافا زیر نظر امید رضا روانخواه فصل متفاوتی را تجربه کرده است.این تیم جدا از صدرنشینی در ارایه بازی تکضرب موفق بوده به طوریکه در بازی با شهرداری فومن به زعم سرمربی تیمش توانست رکورد 670 پاس را برای خود ثبت بکند که یک رکورد جالب است.

 

نتایج هفته بیست و چهارم در گروه ب

*آرمان گهرسیرجان   1- 0   شهردارى فومن  
*شهرداری بندرعباس 0 - 2   مس شهر بابک  
*پاس همدان - شهدای بابلسر(لغو شد)  
*استقلال رامشیر  0 - 2   نیروی زمینی تهران

 

1394231

دیدگاه‌ها