کد خبر : 1607048 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 16:38 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

منتظری-دانشگر؛ تلاش نافرجام برای گلزنی به الهلال

دو مدافع میانی استقلال در بازی با الهلال در دقایق پایانی بازی تلاش زیادی کردند تا بتوانند گره بازی را باز کنند و تیم شان را از یک شکست خارج از خانه نجات بدهند.

به گزارش ورزش سه، استقلال در بازی با الهلال در نیمه اول مقاومت خوبی برابر حریف خود داشت اما در نیمه دوم خیلی زود جوینکو موفق شد دروازه آبی ها را باز کند تا این تیم از این دقیقه به بعد برای جبران گل خورده سراسر حمله شود.

 

در دقایق پایانی محمد دانشگر و پژمان منتظری به خط حمله استقلال اضافه شدند تا بتوانند گره بازی را باز کنند و تیم شان را از یک شکست دیگر در لیگ قهرمانان آسیا نجات بدهند اما آنها این بار در خلق موقعیت روی دروازه حریف ناکام بودند تا شب تلخ آبی‌ها در ابوظبی تکمیل شود.

 

محمد دانشگر و پژمان منتظری در بازی رفت برابر الهلال روی یک کار هماهنگ شده موفق شدند گل دوم استقلال را بزنند اما در این بازی در باز کردن دروازه حریف قدرتمند خود کاملاً ناکام نشان دادند.

 

با شکست استقلال برابر الهلال شانس این تیم برای صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا به حداقل رسید و حالا آنها نیاز دارند حتماً دو بازی آینده خود را ببرند تا شاید با لغزش الدحیل بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند.

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

منتظری و دانشگر در بازی با الهلال

دیدگاه‌ها